Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

Johan Ruhe

Super

goede service, vriendelijke medewerkers.

fietsendrager is te hoog om fietsen op te tillen

Reactie Camperhuren.nl:

Beste Johan, bedankt voor het invullen je feedback. We begrijpen je tip van de fietsendrager en nemen dit dit mee bij de aankoop van nieuwe campers. Tot ziens!

Dekkers

Geweldige vakantie gehad!

ze waren meteen bereikbaar per telefoon en zijn direct geholpen met onze vragen.

Neele

Zeer goed bevallen

lekker de vrijheid met de camper

niet standaard de sleutel aan de man geven

Dorien

Heerlijke vakantie met een echt "thuis" voor vier weken!

Camper wordt als nieuw meegeven en heeft alles wat je nodig hebt aan boord

S Nelemans

Voor ons met 2 kinderen de eerste keer met een camper , dit is enorm goed bevallen. Je vakantie begint echt op het moment dat je instapt. Het ontbrak aan niets in de camper , keurig schoon .

1 keer een vraag moeten stellen waar de zekeringen kast zat, het was in de avond er werd gelijk opgenomen en was dus ook snel opgelost .

Wij zouden er geen kunnen noemen.

Reactie Camperhuren.nl:

Beste klant, bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons feedback te geven. En fijn dat jullie onderweg contact met ons op hebben genomen, zodat we jullie konden helpen. Tot ziens!

Mariet Barneveld

Goede service, fijn contact en een geweldige camper!

Vriendelijkheid en servicegerichtheid!

Geen.

Ron Bosma

Een aanbeveling als je onbezorgd met een camper op vakantie wil. Helemaal top!

Zeer persoonlijke en attente dienstverlening bovenop een goede en complete camper huur

niet, zeker zo doorgaan

Castelijn

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Wat ik wel erg jammer vind, is dat we - ondanks dat we in september hebben geboekt voor juni, voor 4 weken hebben geboekt en meermaals hebben gevraagd dat we... We hebben een heerlijke vakantie gehad. Wat ik wel erg jammer vind, is dat we - ondanks dat we in september hebben geboekt voor juni, voor 4 weken hebben geboekt en meermaals hebben gevraagd dat we toch echt heel graag een zo nieuw mogelijke camper willen - we een van de oudste campers uit de vloot hebben meegekregen. De camper had meerdere kleine mankementen en overduidelijke gebruikssporen. Ook hebben we ongeveer 20x geprobeerd het noodnummer te bellen, maar nooit gelukt. Met meerdere telefoons en op meerdere manieren

Dichtbij huis en voldoende keus aan campers

Meer rekening houden met de nadrukkelijke wensen van de klant. En zorgen voor goede bereikbaarheid

koopman

Zeer betrouwbare luxe camper. goed ingericht van alle gemakken voorzien

compleet servies fijn dat het niet van plastic is, sanitair werkt prima
uitleg bij vertrek duidelijk

evt echte wijnglazen en uitklap mandje voor de was of afwassen is handig

frank renting

We zijn zeer tevreden over de camper een paar kleine praktische dingetje na is doorgegeven

nvt

klein plankje bij bed