CADkoop

8.2/10

Vanderbijl

Slechte service, abonnement gekocht voor SketchUp, 2 weken na aankoop log ik in, blijkt het niet te werken, dat een dag voor de presentatie voor een klant. Ik heb ze gelijk gebeld, de persoon die... Slechte service, abonnement gekocht voor SketchUp, 2 weken na aankoop log ik in, blijkt het niet te werken, dat een dag voor de presentatie voor een klant. Ik heb ze gelijk gebeld, de persoon die hierover ging werkte thuis, verzoek of ik een e-mail wilde sturen en te vermelden dat het om een spoed klus ging. Eind van de dag nog steeds geen reactie. Ik heb een nieuwe trial van sketchup gedaan en zal verzoeken CADkoop het abbonement een maand later in te laten gaan.

Reactie CADkoop:

Dit vinden we natuurlijk jammer om te lezen. Zoals we op de website aangeven streven we naar een reactietijd binnen een dag en daar hebben we ons in dit geval ook aan gehouden. We raden je aan om de... Dit vinden we natuurlijk jammer om te lezen. Zoals we op de website aangeven streven we naar een reactietijd binnen een dag en daar hebben we ons in dit geval ook aan gehouden. We raden je aan om de volgende keer je licentie iets ruimer vóór een belangrijke presentatie te activeren. Dan hebben we nog alle tijd om met je mee te kijken.

Ad Hoen / Academie Facility Management, Zuyd Hogeschool

Prima service, perfect!

Faay Vianen BV

Fijn, snel en goed geholpen.

Karbouw

Fijn, snel en goed geholpen.

Grillo Natuursteen

Telefonisch contact voor vragen aankoop, goed geholpen - duidelijke uitleg, tijd voor vragen.

Menno Vis

Eigenlijk alles bevalt. Al een aantal jaren diverse licenties gekocht en nooit problemen gehad. Het enige wat ik afgelopen keer mistte was een verduidelijking over de levering van de licentie. Met... Eigenlijk alles bevalt. Al een aantal jaren diverse licenties gekocht en nooit problemen gehad. Het enige wat ik afgelopen keer mistte was een verduidelijking over de levering van de licentie. Met name hoe dit word gekoppeld aan een account,verder zeer tevreden!