Naets Jacky gebruik voor Hobby

De website stelde het voor of er was een pakje onderweg met de post, na chatten met een medewerker bleek dat het na het toesturen van een code zou gedownload worden. Was wel handiger. Ik gebruik het...

Heb gechat met Paul, was heel vriendelijk en gaf meer uitleg dan ik verwacht had, toffe kerel

Ik het autocad LT gekocht en volgens de websites zou dit een pakje zijn dat naar huis gestuurd werd, maar na het chatten met Paul wist ik dat het niet met de post kwam maar online zou bezorgd worden als het mij uitkwam na het ontvangen van de mail.

Aankoop software

Cadexpress heeft een breed assortiment software en hardware.

Vermelden dat het genereren van software key extern door Autodesk gebeurt en daardoor enkele dagen kan duren.

M. Castelijns

Zeer correct

Bruce Roberts Europe

Slecht

Vragen / problemen sneller afhandelen

Reactie CADexpress:

Hallo Edgar,

Jammer dat je ons zo'n lage beoordeling geeft, echter snappen we helemaal waarom. Uiteraard onze excuses hiervoor, maar helaas gaat er soms wel eens iets fout bij Autodesk zelf en dan kan het inderdaad wel even duren voordat een probleem opgelost / gecorrigeerd is. Wij proberen Autodesk altijd eventuele problemen zsm te laten verhelpen, maar hebben hier ook geen invloed op als dit niet snel genoeg wordt gedaan. Gelukkig is je software nu zichtbaar in de Autodesk account en we hopen dat je nu naar alle tevredenheid met de software kan werken.

Groet,

CADexpress BV.

Prima, snelle levering van bestelde goederen

Prijsstelling was goed

Ik heb bij cadexpress sketchup pro software besteld. Via chat en mail werd er direct en kundig gereageerd op mijn vraag over de leveringsvorm van dit softwarepakket. Helema tevreden!

Zeer snelle reactie via chat en mail na een vraag over levering van mijn kant.

...

Meerjarig contact

prima zo

Michael

Op de website staat "voor 15:00 besteld, morgen in huis", aan die belofte hebben ze zich niet kunnen houden. het werd 3 werkdagen en een weekend later. verder moest ik zelf achter de rede aan dat...

een overzichtelijke website.

de snelheid van leveren.
communicatie naar de klant(dit kan aandacht gebruiken!)
status melden van je order met track en trace code.

Wij doen graag zaken met Cad Express., ze denken met je mee en de services en snelheid is dik in orde