Je aankoop wordt beschermd

Hamza

Heel fijn! Binnen 2 dagen mijn bestelling keurig ontvangen, wel was de bezorging niet volledig maar de mensen bij CADexpress zijn zo behulpzaam dat het binnen 1 uur was opgelost.

Service, telefonische bereikbaarheid is uitstekend. Vriendelijk personeel.

...

Blijven maar reclame sturen na aankoop, ondanks de afmeldingen

Klantvriendelijk

Goede inlichting over het product.

bobo

Netjes correct en volgend afspraak

Techno4

Aantrekkelijk aanbod van Autocad software, correcte prijzen, enkel "administratieve verwerkingkosten en kosten inning met creditkaart zijn te hoog!

Ondersteuning bij software instalatie verliep vlot.

ah

Ik bestelde software, en gezien mijn ervaringen met andere bedrijven had ik verwacht na betaling per ideal meteen mijn gekochte programma te kunnen downloaden. dit was niet zo helaas. ik moest nog...

Lamers & Visser BV

Dit is de eerste ervaring met het bedrijf. Keurig de order afgehandeld.

Er is telefonisch contact opgenomen over de levering. Niet alles was op voorraad, hierdoor is aangeboden om het toch in twee delen te verzenden.

ArchitectDirect

Franklin heeft ons goed ondersteund (en doet dat nog steeds) met het aanschaffen van de juiste autodesk software. Eenvoudig te bereiken voor advies, licentie binnen 2 uur in de mailbox:)

snelheid

Hilco Lei

Via de Website 6 licenties gekocht voor AutocadLT 2018

Keurig en accuraat informatie verstrekken en op tijd geleverd.

Huisman Gemert

Paar keer verschillende licenties besteld. Goede hulp en adviezen gekregen, zowel telefonisch als via de mail. Daarnaast zijn de prijzen meer dan correct. Snelle levering zoals afgesproken!

Goede hulp, zowel telefonisch als via de mail. De levering was snel zoals afgesproken.