Je aankoop wordt beschermd

Huisman Gemert

Paar keer verschillende licenties besteld. Goede hulp en adviezen gekregen, zowel telefonisch als via de mail. Daarnaast zijn de prijzen meer dan correct. Snelle levering zoals afgesproken!

Goede hulp, zowel telefonisch als via de mail. De levering was snel zoals afgesproken.

grafisch-bureau.nl

Snelle levering en duidelijke communicatie over de status van levering.

Duidelijke communicatie

BBEM

Snel, acuraat en goeie ervaring met dit bedrijf. Staan je vriendelijk te wootd en bellen op tijd terug na gemaakte afspraak.

Nette en correcte medewerkers. Mailcontact prima en producten snel geleverd.

rver

Goede ervaring, snelle levering.

snelle levering

Marielle

Prima website, duidelijk en overzichtelijk. Had wel wat vraagjes over een product, snel en vakkundig meegedacht door een medewerkwerker van het CADExpress team.

Esther Havenaar

Ik had een boek besteld maar kreeg niets binnen moest zelf bellen waar hij bleef. Er staat volgende dag in huis. Heb een week moeten wachten. Zonder een bericht to horen dat het boek niet op...

Reactie CADexpress:

Beste Esther,

Excuses voor de vertraging van de levering. We hebben naar aanleiding van je bericht de leveringsvoorwaarden duidelijker bij dit product weergeven en houden voorraden beter in de gaten. We proberen klanten op deze manier beter op de hoogte te houden.

Nogmaals excuses voor de latere levering dan van ons gewend, maar we hopen dat je wel veel plezier van je aankoop hebt!

Calvin van Dreumel

Ik ben bij CADexpress gekomen via google, ik was op zoek naar een 3d muis voor het tekenen. Ik had bij een bepaald type muis een paar vragen en deze via de mail gesteld. Vriendelijk en snel te woord...

Vakbekwaam personeel

Marimecs

Wij bestellen regelmatig software bij cadexpress.

Goede prijs, snelle levering en veel kennis op het gebied van Autodesk accounts en licentie vormen.

Wouter

Perfecte muis, heeft voor mij alles wat nodig is. Knoppen van deze muis zijn zelfs per programma in te stellen!

Nagels

Goede ervaring,duidelijk gebracht