Wolfbouwtekeningen

Goed en betrouwbaar bedrijf

nette levering erg tevreden met de serves en de producten

Paul Bausch

Prima advies, snelle offerte en levering.

specifieke kennis voor CAD werkplekken en hardware

Maaike

Fijn bedrijf. De bereidheid om te helpen en mee te denken is groot.

Service

lilian brants

Zeer goed

zeer snelle levertijden

Claudio Nunziata

Het is makkelijk te gebruiken, echter mis ik alle tekens voor een elektrische utiliteitsbouw, is er een mogelijkheid om hier aan te komen?

Makkelijk te gebruiken

Edwin Zeegers (Beambrothers)

Hulp in Nood

Snel handelen, organiseren en waarmaken

Thus Landschapsarchitectuur & Stedenbouw

Op gewezen door collega

Benaderbaar en geven prima uitleg (de ook voor minder ervaren mensen met dit soort programma's)

Martijn Kustermans

Zeer goed

Communicatie en prijs

Gerben Ligthart / Teken- en adviesbureau Ligthart

Heel goed geholpen bij de aanschaf ACAD LT

Vriendelijk en geduldig over de telefoon.

Harrie

2 3d muizen gekocht waarvan 1 stuk was. Had verwacht dat ik een nieuwe zou krijgen. Na contact met dit bedrijf kregen we te horen. Dit is de website van de leverancier en zo kun je het oplossen. Dit... 2 3d muizen gekocht waarvan 1 stuk was. Had verwacht dat ik een nieuwe zou krijgen. Na contact met dit bedrijf kregen we te horen. Dit is de website van de leverancier en zo kun je het oplossen. Dit is gelukt en we krijgen in ieder geval een nieuwe muis. Jammer de Cad express dit niet voor ons heeft kunnen oplossen (dit vind ik taak van verkopende partij). maar hun geven aan dat 3D connection dat niet wil dat zij dat regelen. Ik zou als verkopende partij deze afspraak niet willen! Heeft ons maar 2 uur gekost!! Zei hebben iig wel hun best gegaan om ons uit te leggen waarom wij het zelf moesten regelen.

Uitleggen waar hun het niet voor ons kunnen regelen.