Patricia van den Acker

Makkelijk om te bestellen en snel binnen.

Lynn

Vanuit het bedrijf gekregen om zelf een cadeautje uit te zoeken. Erg leuk en veel keus. Helaas wel na de keuze punten over waar ik verder niks anders mee kan kopen omdat het te weinig is. Jammer,... Vanuit het bedrijf gekregen om zelf een cadeautje uit te zoeken. Erg leuk en veel keus. Helaas wel na de keuze punten over waar ik verder niks anders mee kan kopen omdat het te weinig is. Jammer, dat is toch zonde.

Patrick

Besteld en supersnel geleverd.

Yvonne van Dijk

Mooie koffer, maar wel behoorlijk klein. Goed om er voortaa afmetingen bij te zetten. En misschien goed om ook zo'n zelfde koffer in een groter formaat te kiezen (met bijbetaling). De verzending was... Mooie koffer, maar wel behoorlijk klein. Goed om er voortaa afmetingen bij te zetten. En misschien goed om ook zo'n zelfde koffer in een groter formaat te kiezen (met bijbetaling). De verzending was bijzonder snel. Site is gemakkelijk qua bestellen en betalen.

Ferry Heitbrink

In vergelijking met de winkelprijs vind ik de cadeaus te duur. Bij boeken scheelt het soms wel €20,- met bijvoorbeeld bol.com

Hi Ferry,
Hi Ferry,
Bedankt voor je feedback.
Het is belangrijk op te merken dat onze prijzen conform de inkoop- en verkoopprijzen zijn vastgesteld. We streven ernaar om kwalitatieve producten en service te bieden.
We wensen je veel plezier met het uitgekozen cadeau.
Team Cadeau4jou

Anneke Hoogelander

De levering verliep snel en goed, maar het product -een broodrooster- is echt superslecht. Het roostert de boterhammetjes zeer matig en het ding zelf geeft het gevoel, dat het dit niet lang blijft... De levering verliep snel en goed, maar het product -een broodrooster- is echt superslecht. Het roostert de boterhammetjes zeer matig en het ding zelf geeft het gevoel, dat het dit niet lang blijft doen. Het is prulspul.
Nee, dit jaar heb ik spijt dat ik een product van de site heb gekocht. Ik had beter net als vorig jaar een cadeaubon van bv. Hornbach kunnen bestellen en het bedrag dat ik gekregen heb bij een product kunnen leggen wat ik nodig heb.

Hi Anneke,
Wat vervelend dat je bestelde producten naar behoren is geleverd dat is uiteraard niet de bedoeling.
Is het mogelijk om ons te mailen naar info@cadeau4jou.nl met foto's van je...
Hi Anneke,
Is het mogelijk om ons te mailen naar info@cadeau4jou.nl met foto's van je product en een korte uitleg.
Zodra wij je e-mail en foto's hebben ontvangen, gaan wij uiteraard kijken naar een passende oplossing.
Wij zien graag je e-mail tegemoet!
Team-Cadeau4Jou

Bart

Een grote puzzel aan cadeautjes!

Brenda

Drinkbekers maar besteld want verder was er in het hele assortiment niets wat voor ons nodig was of nuttig om te hebben, voor de iets grotere drinkbekers nog 10 euro moeten bijbetalen, 1 drinkbeker... Drinkbekers maar besteld want verder was er in het hele assortiment niets wat voor ons nodig was of nuttig om te hebben, voor de iets grotere drinkbekers nog 10 euro moeten bijbetalen, 1 drinkbeker voor 30 euro is werkelijk absurt, met name bij zo'n slechte kwaliteit, koffie is na 5 minuten ijskoud, volledig plastic, buitenkant van papier achtig spul, na paar keer met de hand wassen ook slecht, en dat voor 30 euro. Werkelijk weg gegooid geld en dat moet duurzaam zijn? Echt heel slecht.

Hi Brenda,
Bedankt voor je feedback!
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met het uitgekozen cadeau, dat is uiteraard niet de bedoeling.
Helaas hebben wij geen bericht van jou...
Hi Brenda,
Bedankt voor je feedback!
Helaas hebben wij geen bericht van jou ontvangen, kun je ons mailen naar info@cadeau4jou.nl? We zien graag je mailtje tegemoet zodat we mee kunnen kijken naar een passende oplossing.
Team cadeau4jou

Arian van meel

Weining aanbod en veel teduur

Beste Arian,
Wij proberen altijd ons assortiment zo divers mogelijk te houden.
Je feedback zullen wij meenemen bij het samenstellen van ons assortiment....
Beste Arian,
Wij proberen altijd ons assortiment zo divers mogelijk te houden.
Je feedback zullen wij meenemen bij het samenstellen van ons assortiment.
Team Cadeau4Jou

Marc Coolen

Helaas geen origineel kerst pakket kunnen bestellen,
te veel cadeaus op de site, en als je niet vlug besteld heb je voor kerst nog niks.
wat ik besteld heb is goed aangekomen

Beste Marc,
Bedankt voor je feedback.
Wat vervelend te lezen dat er geen kerst pakket hebt kunnen bestellen.
Je...
Beste Marc,
Bedankt voor je feedback.
Wat vervelend te lezen dat er geen kerst pakket hebt kunnen bestellen.
Wij proberen altijd ons assortiment zo divers mogelijk te houden.
Je feedback zullen wij meenemen bij het samenstellen van ons assortiment.
Team Cadeau4Jou