BY-POS

Wat vindt u van het product?
7.8/10
Wat vindt u van de levering?
7.8/10
Wat vindt u van Online service?
7.2/10

Eerste Hulp Educatie

Prima klantvriendelijk en meedenkend

Sportcentrum Olympos

Slechte ervaring.
Slechte ervaring.
Ik wacht nu al maanden op dit product en wordt niet ervan in kennis gesteld dat het enige tijd gaat duren. Als je contact opneemt met de klantenservice wordt je afgesnauwd en wanneer ik hier via een mail melding van maak krijg ik geen terugkoppeling!

IT-Linq Automatisering BV

Kennis van de producten is super en altijd hele snelle response op vragen die je hebt over oplossingen, gewoon Top!

Airvent BV

Goede ondersteuning, helpt met de keuze van het juiste product

Express

Waardeloos, heb nog nooit met zo een situatie meegemaakt. Enige wat bypos kan doen is bestelling laten plaatsen zonder retourneren reparatie of wat dan ook voor alles wordt geld in rekening... Waardeloos, heb nog nooit met zo een situatie meegemaakt. Enige wat bypos kan doen is bestelling laten plaatsen zonder retourneren reparatie of wat dan ook voor alles wordt geld in rekening gebracht. Je hebt op elke aankoop in 2021 bedenktijd maar bij dit bedrijf niet dus ze melden met kleine letters dat retouren niet mogelijk is. Ik kan zo veel schrijven maar echt zonde dit service is gewoon zero

VAN GEYTE Luc / Antwerp Ballooning vzw

Heel goede ervaring. Bij de bestelling ontbrak een item dat niet in staock was. De opvolging hiervan was prachtig. Ook de pre-sale was zeker OK. Voldoende en correcte info.