BY-POS

Wat vindt u van het product?
7.8/10
Wat vindt u van de levering?
7.8/10
Wat vindt u van Online service?
7.2/10

Solutionsource

Meerdere keren linten voor onze DataCard printer besteld. De prijs is erg goed en de levering super snel!

SPH

Waardeloze service en orderopvolging. Materialen besteld waar op de site een levertijd in februari wordt afgegeven. Na bestelling wordt er niet geleverd. Uiteindelijk half april afgesproken, terwijl... Waardeloze service en orderopvolging. Materialen besteld waar op de site een levertijd in februari wordt afgegeven. Na bestelling wordt er niet geleverd. Uiteindelijk half april afgesproken, terwijl de materialen in losse onderdelen op voorraad liggen. Dit wordt niet gehaald en de leverdatum wordt verschoven naar 5 mei. Dit wordt niet gehaald. Men weigert de losse onderdelen op te sturen vanwege prijsstelling. Na BY-Pos in verzuim te hebben gesteld, worden de overeenkomsten eenzijdig ontbonden en ons account verwijderd, nadat bij telefonisch contact de hoorn op de haak is gesmeten.
Dit is de service en kwaliteit van dit bedrijf. Doe nooit zaken met deze amateurs!

Soes Gerges

Uitstekende service, online hulp en hierdoor het juiste product aangeschaft

SV de Vrijheid Heemskerk

Wij zijn maar een klein klantje maar worden naar volle tevredenheid iedere keer geholpen.

ERBA GROUP BV

Dit bedrijf is niets ander dan bedrog ik wil mensen voorkomen om centen kwijt te spelen. GELIEVE HIER NIETS TE BESTELLEN. ZELF GEEN 1 STER WAARD.

I-SEC Nederland

Snelle leveringen voor een aangename prijs