BY-POS

Wat vindt u van het product?
7.8/10
Wat vindt u van de levering?
7.8/10
Wat vindt u van Online service?
7.2/10

V-Care*

Zowel goede als slechte ervaring gehad. Goede ervaring met een eerdere vraag rond labels - snel geholpen en to the point . Andere keer beetje arrogant geholpen wanneer ik zogezegd een fout artikel... Zowel goede als slechte ervaring gehad. Goede ervaring met een eerdere vraag rond labels - snel geholpen en to the point . Andere keer beetje arrogant geholpen wanneer ik zogezegd een fout artikel besteld had terwijl hij duidelijk in de lijst van accesoires stond . Echter nadat ik dit bewezen had - kon er een rma en wat korting gegeven worden. Uiteindelijk toch goed geholpen geweest . Verder is het niet productief dat ik min 12 orders moet hebben eer ik op rekening kan kopen . Andere groothandels doen hier minder moeilijk over . Dat kan beter . Groeten Kenny

Uss Mesa Cosa

Slechte communicatie over vertraagde (4 maanden) levering

Jaap Harttekamp bedrijfstrainingen

Heel slecht, niet compleet geleverd, slechte klantvriendelijkheid

CynopCis BV

Supersnelle service. Ongelooflijk handige en steeds vriendelijke chat-functie, ook voor het vinden van producten, alternatieven, accessoires, ... Handige offerte-functie. Zeer ruim aanbod en... Supersnelle service. Ongelooflijk handige en steeds vriendelijke chat-functie, ook voor het vinden van producten, alternatieven, accessoires, ... Handige offerte-functie. Zeer ruim aanbod en overzichtige site.