Marly Bernards

Snel en netjes geleverd.
Mooi prodrukt.

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

We reden naar Den Bosch en hadden wat meer verwacht van de showroom . De tent was ingeklapt te zien. We hebben de tent wel gekocht door deze ter plekke online te bestellen. 10 minuten later lag het... We reden naar Den Bosch en hadden wat meer verwacht van de showroom . De tent was ingeklapt te zien. We hebben de tent wel gekocht door deze ter plekke online te bestellen. 10 minuten later lag het pakket klaar! Perfect! Nog niet opgezet. Graag hadden we nog een extra zijwand met een raam willen kopen en de led-lampen waren op dit moment niet leverbaar. We werden uiterst vriendelijk en behulpzaam geholpen !!

Carla Westdorp

Prima site en shop,

duidelijk en snelle levering

De Landerije Tuin & Dier

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Dennis van der Veeke

Mooi product

Beschrijf hier uw ervaring

Heb hem meteen opgezet ziet er top uit heb alleen idee dat poten beetje scheef zijn maar rest top

goede en snelle afhandelling

André kreij

Tent opgehaald super kwaliteit

B V

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

Enkele emails gestuurd, snel adequate reacties gekregen. Levering werd door een voor mij onbekende vervoersdienst gedaan, ook helemaal prima in orde. Ik heb de pro easy up tent 3x4,5 meter besteld.... Enkele emails gestuurd, snel adequate reacties gekregen. Levering werd door een voor mij onbekende vervoersdienst gedaan, ook helemaal prima in orde. Ik heb de pro easy up tent 3x4,5 meter besteld. Degelijke kwaliteit allemaal. Op geen enkele manier te vergelijken met die goedkope tenten. Het dak is de meest dikke/zware stof. Er wordt gezegd dat de wanden niet waterdicht zijn, maar kan mij niet voorstellen dat er water doorheen komt. Ik heb voor de zekerheid alle wanden ingespoten met impregneerspray. Je hebt ongeveer 5 a 6 flessen nodig voor 2 lagen. Tot nu toe erg te vreden.