Peter

Budget-Bestrating heeft mijn bestelling perfect afgehandeld en in overleg bij levering geplaatst op de meest geschikte plek op de oprit. Alles verliep naar wens.

Duidelijke uitleg bij de producten voorzien van foto's en tekeningen met de afmeting van bijvoorbeeld gekochte L-elementen.

De foto's van de tuinvisie L-hoekelementen grijs kunnen een stuk beter. Deze zijn van zeer matige kwaliteit waardoor je niet echt een goede indruk krijgt van het product.

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Dank voor uw feedback. Met deze informatie kunnen we iets. We gaan informeren naar betere afbeeldingen of zelf zorgen dat er betere foto's online komen.
Groet Erik

T deRuig

Werd allemaal keurig op tijd geleverd. Prima bedrijf👍🏻

patrick de poorter

Hele goeie ervaring

heel behulpzaam, snel en correct antwoord op gestelde vragen; degelijke kwaliteit en top prijs/kwaliteit

niet gevonden

Peter Lock

Nog niet

Toen ik de Ecogard binnenkreeg ( 5 liter ) lekte de jerrycan een beetje, misschien een puntje van aandacht

Frank de Weerd

Enkele bestellingen gedaan bij budget bestrating. Van straatstenen tot basalt grid. Contact is super en materiaal worden op tijd geleverd. Zelfs na fouten in materiaal een goede oplossing gehad.

Goed contact, ruime keus in producten en keurige oplossing bij klachten

prive

Zeer klantvriendelijk, meedenken in een oplossing, uitgebreid assortiment

waar andere bedrijven het de moeite niet vinden om de orde in behandeling te nemen is dat bij dit bedrijf geen probleem.
prijsstelling vaak voordeliger dan de concurrentie