Johan Jansen

Ik heb de samenwerking als prettig ervaren

Erwin

Direct contact opnemen

Tim

Goede prijs en zeer snelle levering

Snelle gratis levering

Richard Nugteren

Zeer slecht, producten niet zoals afgebeeld en wanneer je hier melding van maakt zeggen ze:het trekt wel bij als de tegels erin liggen, dan liggen ze erin en blijkt het niet bij te trekken. Zeer slecht, producten niet zoals afgebeeld en wanneer je hier melding van maakt zeggen ze:het trekt wel bij als de tegels erin liggen, dan liggen ze erin en blijkt het niet bij te trekken.
Kunnen ze niets voor je doen want dan had je ze er maar niet in moeten leggen.

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Goedemiddag,
Dank voor uw review.
Goedemiddag,
Dank voor uw review.
Last minute kwam er een bestelling binnen, welke in goed overleg met een paar werkdagen is geleverd. Toen de levering op de plaats stond hebben we een melding ontvangen dat de artikelen in verpakking niet helemaal voldeden aan de verwachting qua kleur. Omdat hierop alleen de onderzijde van de tegels zichtbaar was is gevraagd om een foto van het product zonder verpakking. Deze foto kwam een aantal dagen later, na verwerking.
Indien een artikel niet voldoet aan de verwachtingen is het belangrijk om dit vooraf te bespreken. Er kan dan worden gekeken naar een oplossing. Na verwerking kunnen wij helaas geen artikelen retour nemen. Waarom zouden artikelen ook verwerkt worden als de gedachte is dat ze zullen moeten worden vervangen door iets anders? Het levert alleen dubbel werk op.
De review geeft helaas geen goede afspiegeling van de volledige communicatie. We doen te allen tijde ons best zo goed mogelijk van dienst te zijn. Uiteraard gaan we er dan ook van uit dat er communicatie is als dingen niet naar wens verlopen.
Groet,
Erik

Ricardo Smits Den Hout

Contact was goed tot de levering. De chauffeur zou van te voren bellen. Dit heeft hij niet gedaan, en hij heeft de stenen op het trottoir gelost. Budget bestrating heeft dit zeer netjes opgelost... Contact was goed tot de levering. De chauffeur zou van te voren bellen. Dit heeft hij niet gedaan, en hij heeft de stenen op het trottoir gelost. Budget bestrating heeft dit zeer netjes opgelost door de verplaatsing kosten netjes te vergoeden.

Tip, geef een tijdvak van leveren aan

Rogier van Nalta

Fijne website, goede spullen, goede klantenservice