Bromo

Doortje van der Stap

Super goed gedaan en goeie uitleg

Quinn van Dam

Goeie theorie les duidelijk en snel is sociaal is snel met les geven maar niet te snel waardoor je het goed onthoud

Olaf Huls

Top bedrijf. Heb me 3 weken geleden aangemeld, week later mijn theorie gehaald en vandaag geslaagd voor mijn praktijk! Raad het iedereen aan!!

Bethlehem

Ik ben heel erg blij. Echt duidelijk online theoriecursus met veel uitleg duidelijk inzicht top bedrijf!

Martine

Communicatie is slecht. Omdat Bromo de tussenpersoon is hoor je nergens bij, niet direct bij de rijschool en niet bij Bromo. Niemand houdt in de gaten wat er nodig is behalve machtiging rijschool.... Communicatie is slecht. Omdat Bromo de tussenpersoon is hoor je nergens bij, niet direct bij de rijschool en niet bij Bromo. Niemand houdt in de gaten wat er nodig is behalve machtiging rijschool. Zo moeten we alsnog super lang wachten op het praktijk examen. Met bromo gaat het zeker niet sneller in de aanvraag.

Dirk Groothuis

De cursussen zijn heel leerzaam alleen het regelen met examens is een stuk moeizamer

Jan Chris

Super fijn! Heeft mij enorm geholpen en service is top!

Nathan Dekker

In 1 keer geslaagd door 2 maal de cursus online te volgen, hartstikke blij! Nu de praktijk nog!!!😁 de mensen van Bromo zijn echt toppers! Tijdens Corona tijd de online lessen had ik totaal geen... In 1 keer geslaagd door 2 maal de cursus online te volgen, hartstikke blij! Nu de praktijk nog!!!😁 de mensen van Bromo zijn echt toppers! Tijdens Corona tijd de online lessen had ik totaal geen concentratie, maar bij deze lessen wel! Fijne duidelijke uitleg! Het fijne is dat je de cursus meerdere keren kan inplannen voor jezelf, waardoor je de stof nog beter beheerst!