Briqwise

Gaby Westelaken / GWS de schoonmaker

Goede en duidelijke communicatie

Pim Lavrijsen

Briqwise is een uitstekende partner om naast de effectenportefeuille een deel van de middelen onder te brengen. Het platform biedt de informatie die je nodig hebt en de partners zijn goed te... Briqwise is een uitstekende partner om naast de effectenportefeuille een deel van de middelen onder te brengen. Het platform biedt de informatie die je nodig hebt en de partners zijn goed te bereiken.

Robert Alberts

Briqwise laat niets te wensen over, goed contact, en een duidelijk verhaal.
Screening vd projecten worden na mijn mening goed gedaan.

Bas Simons

Briqwise biedt een mooi en stabiel rendement voor gelden die langdurig gemist kunnen worden. Een uitstekende aanvulling op een effectenportefeuille!

Brigit Voshaar

Prima manier om je geld te laten renderen. Ze doen wat ze beloven en werken uiterst correct

Edwin Struik - Financieringsgilde

Ik werk regelmatig met Guus samen voor vastgoedfinancieringen. Mijn ervaringen met hem en Briqwise zijn zeer goed. Snel schakelen, professionele afhandeling en acceptabele tarieven. Zo doen er alles... Ik werk regelmatig met Guus samen voor vastgoedfinancieringen. Mijn ervaringen met hem en Briqwise zijn zeer goed. Snel schakelen, professionele afhandeling en acceptabele tarieven. Zo doen er alles aan om de klant zo goed mogelijk te helpen. Top!

Lidewij van Melle

Heel goed! Compleet qua documentatie, betrouwbaar en snel. En behulpvaardig.

John Boeyen

Betrouwbaar en goede investering

Dody Kal

Goede investeringspropositie en fijne afhandeling van het investeringstraject. Alles van A to Z geregeld!