W Clevering

Deurkrukken

Seaside Works C.V.

Prima service ook na de aankoop

Top

Bert Barthels

Prima product

Elvira Aerts

Recensie

Uw ervaring met Brievenbusdirect.nl:

Bij de levering van onze brievenbus bleek dat het bijgeleverde slot niet paste. Na contact met de klantendienst werden ons snel drie mogelijke oplossingen voorgesteld. Alles werd heel snel en... Bij de levering van onze brievenbus bleek dat het bijgeleverde slot niet paste. Na contact met de klantendienst werden ons snel drie mogelijke oplossingen voorgesteld. Alles werd heel snel en correct voor opgelost

Lee Hoorweg

Soepele inruil

Uw ervaring met Brievenbusdirect.nl:

Ik had een bestelling gedaan van een brievenopvang bak die niet aan mijn verwachtingen voldeed. Bij de montage moest ik improviseren, want het ging niet via de voorgeboorde ophang gaten. Ook de week... Ik had een bestelling gedaan van een brievenopvang bak die niet aan mijn verwachtingen voldeed. Bij de montage moest ik improviseren, want het ging niet via de voorgeboorde ophang gaten. Ook de week daarna bleek de opvangbak niet praktisch, want normale brievenbus zendingen (plat en 25 x 35 cm) gingen er niet in. De postbode moest hiervoor aanbellen.
Na mijn klachten werd een andere opvangbak opgestuurd zonder dat ik eerst de mijne had teruggestuurd. Ik kreeg er ook een retour sticker bij.
Ik ben tevreden over de soepele afhandeling van mijn klacht en ben nu tevreden over de open opvangbak die ik nu heb.

A. van D.

AJJW Hendrix

Een vertrouwde website

Geert

Goede ervaring

Uw ervaring met Brievenbusdirect.nl:

zeer tevreden, snelle levering, goed verpakt en artikel was zoals beschreven

Corné Groeneveld

Goed geholpen, prima product