7.8/10
7.8/10

J W

Goed, prettige benadering verkoper

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor deze fijne beoordeling. #wooditbemagic

Jelle

Goede en complete levering

Reactie Brevé Tuinhout:

Jelle, dank u wel voor deze goede beoordeling. #wooditbemagic

Jos van Zijl

Rabat delen: ontving verkeerde breedte en meer dan ik bestelde

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij hebben dit intern besproken en gaan er beter op letten welke afmeting wij moeten leveren. Onze excuses dat uw order niet goed verlopen is. #wooditbemagic

gerrit van vianen

Altijd van goede wil. harde werkers.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt Gerrit van Vianen voor uw tijd om ons te beoordelen. Ik zal dit intern doorzetten. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Bezoeker

Prima!

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd voor het invullen van de beoordeling. Wij hopen u weer te zien voor een volgende bestelling. #wooditbemagic

Jan willem Van der horst

Een top bedrijf

10/10!! Wat een geweldige beoordeling. #wooditbemagic

Edwin Velthuis

Zeer goed

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor het invullen en de goede beoordeling. #wooditbemagic

Bas Huisman

Als particulier alleen goede ervaringen en dat is over een lange periode.

Wat een geweldige beoordeling. Daar doen wij het voor, 10/10!!! #wooditbemagic

Jan van der Woord

Gaat slordig om met bestellingen, 30 augustus jl : op website staat bestelling "in voorraad". Na een week een telefoontje: "moet besteld worden, duurt 4 weken en wordt gebeld als het aanwezig is".... Gaat slordig om met bestellingen, 30 augustus jl : op website staat bestelling "in voorraad". Na een week een telefoontje: "moet besteld worden, duurt 4 weken en wordt gebeld als het aanwezig is". Na 4 weken zelf contact opgenomen: aangegeven werd dat onbekend was of de bestelling aanwezig was. Zouden uitzoeken hoe het zat en ons daarover terugbellen. Conclusie: bestelling was aanwezig, kon 's middags worden opgehaald en bleek dat het 11 september jl. reeds bij het bedrijf aanwezig was (volgens afleveringsbon). Dit alles heeft niets te maken met de website als wel menselijk handelen.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. Helaas waren er afgelopen weken een wisseling geweest van werknemers. Hierdoor is de communicatie naar u als klant verslechterd. Onze excuses hiervoor. Ik... Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. Helaas waren er afgelopen weken een wisseling geweest van werknemers. Hierdoor is de communicatie naar u als klant verslechterd. Onze excuses hiervoor. Ik zal dit intern doorgeven. #wooditbemagic

N.V.T.

Positieve ervaring, zowel het materiaal als de afhandeling bij het ophalen

Reactie Brevé Tuinhout:

Fijn dat u het positief heeft ervaren en dit met ons te delen. #wooditbemagic