de Nijs

Uitstekende service en goed advies

Roel van Gent

Duidelijke uitleg over de autoverzekering, wordt meegedacht. Geven je ook een alternatief aan met de voor- en nadelen ervan. Super vond ik het

Ben H. Amsterdam

Matig

Tirza

Na mijn botsing belde ik om mijn schade te melden en om te vragen hoe ik bepaalde dingen op het schadeformulier moest zetten. Helaas werd niet gevraagd hoe het ging met de betrokkenen, niet direct... Na mijn botsing belde ik om mijn schade te melden en om te vragen hoe ik bepaalde dingen op het schadeformulier moest zetten. Helaas werd niet gevraagd hoe het ging met de betrokkenen, niet direct gereageerd op mijn vraag en werd direct een bereiking gemaakt hoeveel het me zou gaan kosten (alsof ik dat op dat moment opsloeg). Vervolgens nog drie keer kunnen bellen waarbij ik keer op keer teruggebeld zou worden tussen bepaalde tijden en dit niet gebeurde. Daarnaast werd er erg onvriendelijk tegen me gesproken, terwijl ik juist mijn schade zelf wilde betalen maar wilde weten wat de verstandigste keuze was tav de terugbetaling. Tot slot heb ik telefonisch opgezegd, waarbij ik aangaf dat de reden was dat het service bij schadeafhandeling niet naar wens was. Hierbij kreeg ik enkel “oké” en werd de opzegging voortgezet. Dit was voor mij de bevestiging dat opzeggen de enige juiste beslissing was.

R. Bakker

Ook bij het stoppen van een polis helpt men de klant tot volle tevredenheid.

Balram PandayRamsokh

Service van hun is prima,

Jos Lempers

Goed autoverzekering maar helaas geen Camperverzekering.