2014 beoordelingen

2014 Reviews

Ws

Nog geen ervaring met verzekering wel met onderhoud en reparatie

Hano

Zeer vriendelijke en deskundige medewerker van de afdeling autoverzekering

Beppie Vliek Van Winkoop

Hetwas een ontspannen en vriendelijk telefoongesprek, ondanks de bijgeluiden in de trein. En meedenkend.

Mari Platenburg

Alles is goed geregeld.

Aad K.

Prima verzekering alleen toen we schade hadden aan onze auto als gevolg van een aanrijding. Liepen we tegen een paar zaken aan de schade melden via het portal lukte niet. Het gebeurde in het... Prima verzekering alleen toen we schade hadden aan onze auto als gevolg van een aanrijding. Liepen we tegen een paar zaken aan de schade melden via het portal lukte niet. Het gebeurde in het weekendmaandag gebeld werd prima geholpen stuurde directschadeformulier en fotos in. Echterruim twee weken llater en nadat de schademet toestemming al was hersteld. Kondeze niet worden afgedaan omdat wijvolgens de maatschappij degevraagde stukken foto's en schade formulier niet zouden hebben verzonden. Dit tot tweemaal toenog eens gedaan. Gelukt, daarna is de schade prima afgedaan en heeft de maatschappij ons ook nog geadviseerd in het indienen van letselschade bij de tegenpartij ok dat is prima gelopen.

Witteveen

Al jaren klant en bedrijf heeft polis direct overgenomen, service is niet beter. Prijs is echter wel gestegen. Oplossing vanuit BOVAG is streep maar modules weg. Ruim 800 euro betalen all risk... Al jaren klant en bedrijf heeft polis direct overgenomen, service is niet beter. Prijs is echter wel gestegen. Oplossing vanuit BOVAG is streep maar modules weg. Ruim 800 euro betalen all risk verzekering voor gezinsauto catalogus prijs 30-35k euro is echt absurd ! Beter naar een prijsvechter gaan. Prijs steiging van meer dan 10% ieder jaar voor de afgelopen jaren ook voor trouwe klanten welke al tientallen jaren klant zijn...... schades worden alleen op BOVAG manier opgelost (kostbaar) Geen spot repair uitdeuken zonder spuiten, voor oudere auto's 2e hands delen en zo premie omlaag nee hoor alles zo duur en en ecologisch onverantwoord mogelijk niet van deze tijd !!

Thea de Boer

Nooit problemen