Vond het boek zeer waardevol, en ik heb dan ook veel geleerd over de algemene dingen van projectmanagement. Vond alleen het boek zo duidelijk dat de lessen niet heel veel meer toevoegden. Wel was... Vond het boek zeer waardevol, en ik heb dan ook veel geleerd over de algemene dingen van projectmanagement. Vond alleen het boek zo duidelijk dat de lessen niet heel veel meer toevoegden. Wel was het goed om het plan van aanpak een keer helemaal volgens het boekje te moeten schrijven, zo ik denk ik zonder de lessen niet gedaan hebben.
Vind wel dat de leeromgeving meer aandacht verdient. Voor heel veel mensen was het niet duidelijk dat de dag training dus 2 lessen per keer behandeld (avond training 1 per keer) en dus was maar de helft van het huiswerk gedaan. Daarnaast kregen we het boek 6 dagen voor aanvang van de eerste les, en moest je 114 pagina's lezen en 2 opdrachten doen voor die eerste les, dat is veel voor 6 dagen en totaal onnodig...

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Boertien...
Boertien Vergouwen Overduin

Ik heb de gevolgde opleiding en docent erg hoog beoordeeld, omdat ik van grote toegevoegde waarde vond om deze te volgen. Zeker in de werk- en privésituatie waarin in verkeerde. Ik zou bijna zeggen... Ik heb de gevolgde opleiding en docent erg hoog beoordeeld, omdat ik van grote toegevoegde waarde vond om deze te volgen. Zeker in de werk- en privésituatie waarin in verkeerde. Ik zou bijna zeggen dat het volgen van de opleiding in combinatie met het lezen van bepaalde boeken lifechanging is en iets dat ik ieder mens gun. De docent was een bijzonder goede coach en zorgde ervoor dat alle verschillende individuen aan bod kwamen en werden uitgedaagd op hun specifieke situatie en behoefte. Dat was erg waardevol en inspirerend. Ik zou dit opleidingsinstituut zeker aanbevelen en ben van plan hier in de toekomst (vervolg)trainingen te volgen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling te schrijven. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij een van... Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling te schrijven. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij een van onze opleidingen.

Evert

Ik vond het een ontzettend leerzame training. een eyeopener en sloot ontzettend goed aan op wat ik wil verbeteren. Het enige minpuntje voor mij was de locatie. Ik kwam met openbaar vervoer en dat... Ik vond het een ontzettend leerzame training. een eyeopener en sloot ontzettend goed aan op wat ik wil verbeteren. Het enige minpuntje voor mij was de locatie. Ik kwam met openbaar vervoer en dat was een enkele reis van gemiddeld 2 uur. Maar dat had ik ervoor over, omdat ik deze training heel belangrijk vind.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om te lezen, Evert! Bedankt voor het delen van je feedback.

Marcella

De lesinhoud was goed, praktisch ingestoken en veel interactie. De docent bood een goede balans tussen theorie en praktijk.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is super om te lezen, Marcella! Bedankt voor je beoordeling.

Kathleen

N/a

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Kathleen!

Kevin

Positief, veel aangehad.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je recensie, Kevin! We zijn erg blij met je positieve feedback.

Christiaan Johannes Cornelis

Leuke en interessante training. Docenten konden mooi vertaling maken van lesstof naar vragen van cursisten en brachten veel praktijkvoorbeelden in.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je review, Christiaan! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Anitra

Een dag is eigenlijk erg kort. Desondanks was er genoeg ruimte om de eigen obstakels door de oefeningen in te zien en te oefenen om het op een andere manier aan te pakken. Eye -opener en... Een dag is eigenlijk erg kort. Desondanks was er genoeg ruimte om de eigen obstakels door de oefeningen in te zien en te oefenen om het op een andere manier aan te pakken. Eye -opener en Game-changer! De trainer gaf ook goed het gevoel van in een veilige omgeving zijn. Dat maakte het makkelijker open te staan voor veranderingen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Fijn dat je ons product hebt beoordeeld en deelgenomen hebt. Bedankt, Anitra!

Gülsah

Fijne training, heeft me doel tot effectief communiceren verder ontwikkelt

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn erg blij met je review en deelname. Dankjewel, Gülsah!

Tonny

Prima opleiding. Als FEC analist bij Rabobank werken we met specifieke rapporten. Mooier zou zijn geweest als de deelnemers alleen FEC analisten waren (bv in compagnie) waarbij alleen wordt... Prima opleiding. Als FEC analist bij Rabobank werken we met specifieke rapporten. Mooier zou zijn geweest als de deelnemers alleen FEC analisten waren (bv in compagnie) waarbij alleen wordt ingezoemd op pyramidaal schrijven van een CDD rapport.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.