Roel

Docent was kundig. Maar ik
had me wat meer voorgesteld van de opleiding / voor deze prijs.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Roel! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Martin

Een top training! Voor mij persoonlijk maakte de trainer de training zoveel waardevoller. Een top trainer!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Martin! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Remy

Nvt

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je recensie!

Jan

Een mooi en zeer leerzaam programma waarin ik vooral veel over mezelf heb geleerd!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Jan! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Annemieke

Alle informatie en trainingsmateriaal was makkelijk beschikbaar en vulde elkaar goed aan. Het klassikaal volgen van de training had voor mij een enorme meerwaarde. We konden zo ontzettend goed de... Alle informatie en trainingsmateriaal was makkelijk beschikbaar en vulde elkaar goed aan. Het klassikaal volgen van de training had voor mij een enorme meerwaarde. We konden zo ontzettend goed de theorie toepassen in de praktijk. Onze docente was heel erg goed. Ook op de trainingslocatie was alles super geregeld en je kan gratis parkeren.
De opgedane kennis kan ik zowel in mijn werk als prive toepasen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Boertien Vergouwen...

Hans

Precies genoeg theorie en lekker veel praktijk.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn erg blij met je beoordeling, Hans. Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld!
Boertien Vergouwen Overduin

Docent was geweldig. Echt een uitblinker en haar vak en ontzettend veel van geleerd! Ik pas het geleerde al meteen toe in de praktijk, met succes. Verhouding theorie en praktijk (ook met actrice)... Docent was geweldig. Echt een uitblinker en haar vak en ontzettend veel van geleerd! Ik pas het geleerde al meteen toe in de praktijk, met succes. Verhouding theorie en praktijk (ook met actrice) was perfect. Mijn algemene conclusie is dat ik dik tevreden ben!
Wat verbeterpunen:
-Niveauverschil in de groep was wel erg groot, ondanks dat je bij inschrijven moest aangeven of je beginner, gevorderd of expert was.
-De online leeromgeving was wat rommelig. Vaak ontbraken er documenten of werkte een link niet. Werd hersteld, maar nadat die betreffende trainingsdag als was geweest.
-Vond het soms ook opmerkelijk dat de presentatie van de docent van BVO was, terwijl de docent soms haar voorkeur had voor een andere methode. Was duidelijk dat het niet haar presentatie was. Denk dat het goed is als BVO ervoor zorgt dat dat beter aansluit.
- Qua locatie: ik vond de opstelling in de ruimte best krap. Zat (te) dicht naast mijn studiegenoten. Vond ik soms oncomfortabel.
- Qua lunch: erg veel vlees en vis. Als vegetariër helaas weinig keuze! Jammer... we leven in 2024 ;-)

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dank je wel voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!
Met...
Boertien Vergouwen Overduin

In de vormgeving van de training was weinig rekening gehouden met verschillende leerstijlen en het effectief gebruiken van een training als instrument. De training bestond voornamelijk uit 'zenden',... In de vormgeving van de training was weinig rekening gehouden met verschillende leerstijlen en het effectief gebruiken van een training als instrument. De training bestond voornamelijk uit 'zenden', met een slordige PowerPointpresentatie ter ondersteuning. Er was weinig interactie tijdens deze momenten en input vanuit de groep werd met regelmaat door de trainer afgekeurd. De trainer leek vrij autoritair alles beter te weten en stond weinig open voor andere perspectieven, ook als deelnemers een valide ervaring deelde. De opvatting over het onderwerp van de training leek vrij traditioneel, terwijl de samenstelling van de groep bewees dat er vele vormen mogelijk zijn. Ook was er vanuit de trainer een duidelijke voorkeur voor bepaalde trainees.

Boertien...

Peter Gijs

Ik ben teleurgesteld in de training en ben van mening dat de omschrijving die in het leerportaal van mijn (rijksoverheids)organisatie stond niet aansloot bij de inhoud van de training. De... Ik ben teleurgesteld in de training en ben van mening dat de omschrijving die in het leerportaal van mijn (rijksoverheids)organisatie stond niet aansloot bij de inhoud van de training. De verwachting was hoger dan daadwerkelijk geleverd. Ik vind dat ook deels komt door de wijze van trainen door trainer (veel zenden) en aan de voorbereiding van de trainingsdagen. Die leek minimaal en de opzet van de dagen en samenhang tussen de verschillende onderdeel was vaak lastig te vatten.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Peter. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke...
Boertien Vergouwen Overduin

Ik vond de docent heel kundig en veel ervaring hebben. Er werd goed rekening gehouden met wat de wensen van de groep waren en dus waren de cursusdagen vrij flexibel. Ik heb zeer veel geleerd en kan... Ik vond de docent heel kundig en veel ervaring hebben. Er werd goed rekening gehouden met wat de wensen van de groep waren en dus waren de cursusdagen vrij flexibel. Ik heb zeer veel geleerd en kan deze dingen ook goed toepassen in de praktijk.
Wat meer aandacht verdient is de leeromgeving, er zit een syllabus bij, maar daar word nauwelijks naar gerefereerd (laatste les lees je 3 pagina's van de >100) en ook opdrachten lijken gehaast van het internet geplukt te zijn zonder er even een blik op te werpen of er wel een duidelijke vraag bij staat en of het format klopt en dergelijke. Ook vond ik de acteur bij de laatste les matig, heb eerder met dit soort acteurs gewerkt en die scenario's waren eigenlijk altijd spot on. Nu leek er niet goed geluisterd te worden naar het scenario wat de mensen wilden oefenen (in 3 gevallen werd er duidelijk wat anders gedaan dan waar de persoon om vroeg) wat eigenlijk wel ironisch is voor een cursus waarbij je leert luisteren en doorvragen.
Desalnietermin vond ik de cursus zeer waardevol en heb ik er veel aan gehad.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!