1916 beoordelingen

goed te vinden

Herman van den Bold

Goed, degelijk

Duidelijke website, kwaliteitsproducten

DHL aansturen om betere leveringsinformatie te geven (updates), nu vaak onvolledig

Kanter

Heel erg fijn. Top service en goede producten

Reactiesnelheid op vragen was extreem snel en steeds erg duidelijk. Zonder jullie hulp met mijn elektraschema had ik er veel langer over gedaan om tot dit resultaat te komen dus dat was echt top!

Tot nu toe nog niets ervaren dat beter kan

Jan Van der Biesen

Het ging om een garantieclaim

Vriendelijk te woord gestaan

Beter inhoudelijke info over wat nu precies het probleem was met mijn apparaat. Info kreeg ik slechts na tel. navragen. Mailtje was daarin onduidelijk.
Garantieclaim wordt gecommuniceerd als...
Garantieclaim wordt gecommuniceerd als een bestelling. Dat is verwarrend.

Reactie Bluepowershop.nl:

Beste Jan Van der Biesen.
Wij koppelen de reparatie van uw apparaat aan de originele bestelling.
Beste Jan Van der Biesen.
Wij koppelen de reparatie van uw apparaat aan de originele bestelling.
Zo hebben we alle gegevens van het apparaat, het bijbehorend serienummer en de eigenaar in 1 dossier.
U zult begrijpen dat alles in ons magazijn en werkplaats blauw van kleur is en dat we anders apparaten per ongeluk zouden kunnen verwisselen.
Bij communicatie ziet u dus een update van de originele bestelling van uw apparaat.
Een garantie reparatie volgt alleen als het defect te wijten is aan het apparaat zelf en niet aan het gebruik.
Het is in een dergelijk geval dus niet relevant te vermelden wat er mis was en hoe dit is gekomen, wij zorgen ervoor dat het apparaat weer werkt zoals de fabrikant dit heeft voorgeschreven.
Als het defect veroorzaakt werd door fout gebruik zullen we de gebruiker altijd op de hoogte brengen van de oorzaak van het defect om herhaling te voorkomen.

p.a Hurkmans

Gewoon goed zoals verwacht

dit is na 1 keer bestellen niet aan te geven

Wim Verhoeven

Zending goed verzorgd

Geen iOnverwachte Extra verzendkosten kosten doorberekenen

Engeltherm BV Montfoort

Xxxx

Ccccc

Niels van Fessem

Zeer tevreden en zeer klantvriendelijk

Scherpe prijzen en goede communicatie

Website mag wat duidelijker zijn met extra menu’s waar spullen te vinden zijn. En een aansluit schema service zou fijn zijn maar geen must

RR

Geweldig

top

Remco Meeder

Duidelijke website, geven ook duidelijke adviezen ook al gaan die soms tegen de informatie van de fabrikanten in.

Misschien wat meer informatie over en voor kleinere 12V systemen zoals in caravans gebruikt worden. Dus relatief eenvoudig maar er is wel veel winst te behalen ten opzichte van wat caravan... Misschien wat meer informatie over en voor kleinere 12V systemen zoals in caravans gebruikt worden. Dus relatief eenvoudig maar er is wel veel winst te behalen ten opzichte van wat caravan fabrikanten er vaak in knutselen.