1906 beoordelingen

Duidelijkheid van de site

1906 Reviews

Fred Aanraad

Top

Top service, met kennis van zaken.

Ruud Gortworst

Prima.

Verstand van zaken

Pagina's op de site kloppen niet helemaal. Er zijn minder Pagina's met producten beschikbaar dan wordt weergegeven.

Jesse

Ik ben nog geen klant van Bluepowershop en een beginnende 'camperaar'. Ik kreeg de tip dat ik voor advies wel kon bellen. Dit gedaan, maar ik werd vrolijk afgewimpeld dat zonder ordernummer ze mij... Ik ben nog geen klant van Bluepowershop en een beginnende 'camperaar'. Ik kreeg de tip dat ik voor advies wel kon bellen. Dit gedaan, maar ik werd vrolijk afgewimpeld dat zonder ordernummer ze mij niet konden helpen. Mismatch met mijn verwachting dat een servicegericht bedrijf ook snapt dat je klanten kan winnen door ze van advies te voorzien. Dan is de kans groot dat ik graag terugkom. En dit door vertel.. Jammer.

Vast en zeker alles voor je willen doen, Mits je klant bent en betaald.

Als de betreffende persoon eerst had geinventariseerd of mijn vraag groot was of klein dan had hij niet direct hoeven te beginnen over dat ik geen klant ben. En dat ik dan een factuur krijg voor de... Als de betreffende persoon eerst had geinventariseerd of mijn vraag groot was of klein dan had hij niet direct hoeven te beginnen over dat ik geen klant ben. En dat ik dan een factuur krijg voor de uurtjes.. Voor meer tijd ben ik altijd bereid te betalen, logisch, maar wellicht had hij met 2 min mijn vraag kunnen beantwoorden.

Reactie Bluepowershop.nl:

Beste Jesse,
De toon maak de muziek wordt er wel eens gezegd.
Beste Jesse,
De toon maak de muziek wordt er wel eens gezegd.
Je geeft in het telefoongesprek aan een hele Victron installatie te hebben voor je camper en hierbij vragen over de instellingen te hebben.
Als onze helpdesk medewerker vraagt naar het ordernummer doet hij dat om een overzicht te krijgen van de gekochte apparatuur om zo een beeld van de installatie te krijgen.
Als je dan begint met dat je het bestelnummer niet weet, .......niet bij de hand hebt...... en pas na doorvragen aangeeft geen enkel deel van de installatie bij ons te hebben gekocht is onze standaard reactie om te vragen waar je de spullen dan wel gekocht hebt en om daar je advies te vragen.
Onze medewerker heeft aangegeven dat je wel degelijk advies van ons kan krijgen als de leverancier van de producten je niet wil helpen ook als je geen klant bij ons bent.
Dat helpen, zijn alle Victron dealers namelijk verplicht, maar het is wel zo dat de verkopende partij de eerste helpende hand moet bieden.
Wel willen we in dat geval graag weten wie de verkopende partij is aangezien we de kwaliteit van het service netwerk hoog willen houden.
Bluepowershop is onderdeel van de distributeur van Victron Energy dus indien de verkopende partij bij ons bekend is zullen wij deze er rechtstreeks op aanspreken.
Je antwoord dat je dat niet meer weet waar je de spullen hebt gekocht is natuurlijk niet helemaal eerlijk...
Je hebt jezelf met dat antwoord gediskwalificeerd.
Na opgehangen te hebben plaats je binnen 2 minuten deze review...
We denken dat je een dergelijke review beter kan plaatsen bij de verkoper van je producten die je waarschijnlijk niet, of niet van de juiste, informatie wil of kan voorzien.
Eerlijkheid duurt het langst!
En het aanbod voor hulp bij je installatie blijft onveranderd.
Team Bluepowershop

roderick van Scherpenzeel

Zeer goed

Fijne website. Goed samengesteld pakket

Persoonlijk zou ik de keuze over laten aan de klant via welk bedrijf de verzending verloopt. Wij persoonlijk hebben slechte ervaringen met DHL en nu was de zending ook vertraagd

Daan de Boer - Albatros

Herman Veldkamp

Duidelijke website, snelle levering

misschien de optie aanbieden om bij bepaalde artikelen "Speciaal" gereedschap te moeten gebruiken. of de stekkers aan de kabels te laten zetten.

T Beukers

Winkelen gaat makkelijk edoch daarna moet de mens achter de winkel aan het werk gaan en de belofte waar maken

Nope

Doe wat je reclame pretendeert. Er wordt niet de volgende dag geleverd en indien daar aan gerefereerd wordt erken dit. Het is klanten aantrekken met een loze inhoud.
Maak je er daarna niet...
Maak je er daarna niet makkelijk van af met “tja kan gebeuren dat levering langer duurt” enorm zwakte bod.

Reactie Bluepowershop.nl:

Beste T Beukers,
Bedankt voor uw feedback, we vinden het fijn om te lezen dat u de duidelijkheid en het bestelgemak met 4 uit 5 sterren beoordeeld.
We vinden het oprecht jammer dat uw...
Beste T Beukers,
We vinden het oprecht jammer dat uw brievenbus zending één dag later is bezorgd dan we beloofd hebben.
Om ervoor te zorgen dat de verzendkosten niet boven de waarde van uw bestelling uitstijgen hebben we uw zending per brievenbuspost verstuurd, helaas kan het voorkomen dat brievenbus pakketjes er een dag langer over doen, helaas hebben we daar geen invloed op.
Als u 100% zekerheid wilt hebben kunt u er uiteraard voor kiezen uw bestelling zelf op te halen in ons magazijn, dat is helemaal gratis!
Misschien een idee voor uw volgende bestelling?

Richard van der Vis

Eenvoudig en duidelijke beschrijving

Duidelijke site en groot assortiment

Niets

Kaat Vanderstappen

Goede service

Goed materiaal

Misschien minder leveringskosten naar Belgie toe :)

Michael

Bedenkelijk

Telefonisch gied bereikbaar

Direct laagste prijs op de website aangeven en zorgen dat de offertemodule beter functioneert. Niet met de vinger naar de jlant wijzen als koppelingen in het eigen systeem falen.