M.Hendriksen

Prima!

Snelle levering en snelle communicatie wanneer iets niet besteld kan worden.

Saaaaaa

Mooi matriaal

Goed product

Sack zelfbouw

We zijn zeer tevreden

correcte afhandeling en goede prijzen

Hanneke

Bestelling is goed en snel afgehandeld!

Snelle communicatie, heel fijn.

Els Goossen

Prima.

Supersnel geleverd.

NN

Snelle levering. Goed verpakt. Sommige flesjes zaten los aan de onderkant, waardoor de snoepjes eruit zijn gevallen en los in de doos lagen. Verder moesten we het strikje er zelf nog omheen doen. Is... Snelle levering. Goed verpakt. Sommige flesjes zaten los aan de onderkant, waardoor de snoepjes eruit zijn gevallen en los in de doos lagen. Verder moesten we het strikje er zelf nog omheen doen. Is dus wel arbeidsintensief. Maar desalniettemin een leuk presentje om weg te geven.

Snelle levering. Goed verpakt.

E Peters

Een grote bestelling geplaatst. Helaas is de kleur heel anders dan op de website staat aangegeven en wordt dit niet toegegeven door het bedrijf. Ik heb nu presentjes waar ik niet tevreden over ben... Een grote bestelling geplaatst. Helaas is de kleur heel anders dan op de website staat aangegeven en wordt dit niet toegegeven door het bedrijf. Ik heb nu presentjes waar ik niet tevreden over ben en kan ze niet terug sturen, volgens hen ivm hygiëne, terwijl de snoepjes verpakt zitten in flesjes. Geld kwijt en geen tegemoetkoming in de kosten.
Heel onprofessioneel behandeld!! Zeker geen aanrader

Reactie BlueFlower:

Beste Esther, bedankt voor uw review. Uw review komt echter niet overeen met uw contact met onze klantenservice: u dreigde ons met het plaatsen van slechte reviews, nadat we u een tegemoetkoming... Beste Esther, bedankt voor uw review. Uw review komt echter niet overeen met uw contact met onze klantenservice: u dreigde ons met het plaatsen van slechte reviews, nadat we u een tegemoetkoming hadden geweigerd.
Mocht u een andere oplossing voor uw probleem willen, dan willen we u graag van dienst zijn en willen we u vragen contact op te nemen met onze klantenservice.

Eva

Goede service en leuke kerst bedankjes snel geleverd!
Werd na mijn bestelling gebeld over mijn ontwerp op de bestelling, wat erg behulpzaam was. Is erg mooi geworden!

Telefonisch contact
Meedenkend

Farah

Totaal andere kleur ontvangen dan op de website staat

Mona

Heel snel ontvangen