Inhoud cursus
Indruk cursuslocatie
Methode lesgeven
Algemeen

Jeroen

Ik vond het erg vermakelijk en relaxed. Blij met een docent die duidelijk uitlegt wat de bedoeling is, makkelijk aanspreekbaar is en met een zeer positieve hands on instelling.

Zeer interessante cursus met veel praktijk en een duidelijke, persoonlijke, aanpak van de instructeur. Mooie lokatie (Zoetermeer) en op deze specifieke lokatie ook een prima lunch.

Enige...

Enige kritiekpuntje is in de aanloop/aankondiging van de cursus waarin weinig tot geen informatie wordt gegeven over de beschikbare parkeer-mogelijkheden op de lokatie (staat op lokatie geen borden oid. om aan te geven dat er inderdaad op het Fenedex terrein mag worden geparkeerd) en dat de plaats zoals o.a. aangegeven op Google Maps eigenlijk naast de lokatie is wat sommige mensen een beetje zoekende maakt. Kan wat gestroomlijnd worden.

Siem

Het doet me genoegen u mijn evaluatie van de herhalingstraining voor de heftruckopleiding bij BLOM Opleidingen te geven. Deze herhalingstraining was bedoeld om mijn vaardigheden op te frissen, mijn... Het doet me genoegen u mijn evaluatie van de herhalingstraining voor de heftruckopleiding bij BLOM Opleidingen te geven. Deze herhalingstraining was bedoeld om mijn vaardigheden op te frissen, mijn kennis bij te werken en mijn certificering te vernieuwen. De training duurde een dagen en omvatte zowel theoretische als praktische onderdelen.

Allereerst wil ik benadrukken dat de instructeurs van BLOM Opleidingen zeer professioneel, deskundig en behulpzaam waren gedurende de hele training. Ze slaagden erin om een vriendelijke en interactieve leeromgeving te cre?ren, wat de betrokkenheid en het begrip van de deelnemers ten goede kwam. De theoretische lessen werden op een duidelijke en begrijpelijke manier gepresenteerd, met voldoende ruimte voor vragen en discussie.

Wat betreft het theoretische gedeelte van de training, vond ik de inhoud relevant en up-to-date. De herhaling van de wet- en regelgeving met betrekking tot het gebruik van heftrucks was informatief en diende als een goede opfrisser van mijn kennis. Ook werden de veiligheidsaspecten en het belang van preventie benadrukt, wat altijd essentieel is bij het werken met zware machines.

Tijdens de praktische training kregen we de kans om onze vaardigheden in het besturen van een heftruck te oefenen. Dit omvatte manoeuvreren, laden, lossen en veilig werken in verschillende omgevingen. De instructeurs waren geduldig en gaven waardevolle feedback, waardoor we onze technieken konden verbeteren en eventuele fouten konden corrigeren. Het was een waardevolle ervaring om praktische situaties te simuleren en te leren hoe we het beste kunnen omgaan met diverse uitdagingen die zich kunnen voordoen in de dagelijkse praktijk.

Een aspect dat de training nog waardevoller maakte, was de nadruk op bewustwording en attente houding ten opzichte van de werkomgeving en collegas. Het besef van mogelijke gevaren en het belang van communicatie werd sterk benadrukt, wat bijdraagt aan een veiligere werkomgeving voor iedereen.

Tot slot wil ik BLOM Opleidingen bedanken voor de goed georganiseerde training en de kwaliteit van de instructeurs. Ik voel me nu zelfverzekerd in mijn bekwaamheid om een heftruck veilig en effici?nt te bedienen, en ik ben ervan overtuigd dat deze herhalingstraining mijn professionele ontwikkeling heeft bevorderd. Ik zal zeker overwegen om in de toekomst verdere trainingen bij BLOM Opleidingen te volgen.

Cusist was spraakzaam en hij was er ook echt voor je. Gaf goede tips en nam zijn tijd voor vragen en dergelijke. Ik heb het ook anders meegemaakt maar deze meneer laat zien hoe het ook kan. Toppie

Paul vd brule

Het is iedere cursus zeer gezellig en leerzaam veel en goede uitleg ,het enige jammere vind ik e learning ik hou meer van klassikaal dan sla ik beter alles op

Cursus is op een voor mij goed bereikbare plek. Nette omgeving. Instructie goed en de cursus informatie vooraf helder en goed te begrijpen. De quiz nodigt uit tot steeds beter presteren.
Het...
Het was rustig tijdens de cursus (3 man, collegas) geeft je een prettig gevoel. Wij hadden alle 3 geen ervaring op een heftruck. Instructeur Randy kon door het geringe aantal cursisten extra uitleg / oefentijd geven. Dit is zeer gewaardeerd. Ook de redelijk informele sfeer werkte prima. De mogelijkheid tot lunchen (Was overigens ook prima kwaliteit) is een pre voor deze locatie. Geeft net even dat extra gevoel van welkom zijn. Iets negatiefs.... 07:30 starten is voor IT-nerds een beetje vroeg... ,)

Goede instructies van de instructeurs, de instructeurs waren rustig maar hielden mij of ons goed in de gaten, ook bij een moeilijke handelingen waren ze heel alert en bereid om te helpen als het... Goede instructies van de instructeurs, de instructeurs waren rustig maar hielden mij of ons goed in de gaten, ook bij een moeilijke handelingen waren ze heel alert en bereid om te helpen als het wat m?nder wou lukken. Heel vertrouwd!!

Milan

Lars is een hele fijne energieke instructeur, die ook goed zijn rust kan bewaren om alles goed en duidelijk uit te leggen. Alles is bij mij goed binnen gekomen, waardoor het allemaal makkelijk op te... Lars is een hele fijne energieke instructeur, die ook goed zijn rust kan bewaren om alles goed en duidelijk uit te leggen. Alles is bij mij goed binnen gekomen, waardoor het allemaal makkelijk op te slaan was. Het was dan ook een leuke en leerzame dag, waar ik altijd blij van word. Al met al, echt een top curcus!

Richard Scheeres

Cursus was erg goed en luchtig met een fijne cursusleider. Met een mooi klein groepje was er ruimte en tijd genoeg om de machines te leren kennen en te oefenen.

P.M.Voogdt

Goed op het praktijk gericht, dus veel doen en niet al te veel theorie.

Daarnaast hadden we een fijne instructeur, welke duidelijk instructies gaf en bij vragen ook helder antwoord gaf.