Brian en Barbara / De Weduwe Havenrestaurant

Wat een top bedrijf! Los van het feit dat de koffie echt van hele goed kwaliteit is.. Zo vers! Zijn wij ook ontzettend leuk geholpen door hele aardige vakbekwame mensen die gewoon plezier in hun... Wat een top bedrijf! Los van het feit dat de koffie echt van hele goed kwaliteit is.. Zo vers! Zijn wij ook ontzettend leuk geholpen door hele aardige vakbekwame mensen die gewoon plezier in hun werk hebben. Zeer verfrissend! Absoluut een aanrader!

Cafe Centraal Veenendaal

Twee jaar geleden bij jullie terecht gekomen en geen dag spijt van gehad vooral onze contact persoon Stefan is een topper!

Taartentuin, Aarlanderveen

Al 4 jaar snel, meedenkend en tip top in orde!

Friethuys kwibus

Na 3 jaar BlackStock Coffee, kwaliteit en service 10.

Dorine Strampel

Prima!

Mirjam Bakker

Zeer tevreden! Heerlijke verse bonen in mooie stevige verpakking.

Super snel geleverd. Hartelijk dank daarvoor.

Kamphuisen eet & drinklokaal Gouda

Ongelooflijk, 9 dagen nadat ik voor het eerst contact zocht met Blackstock serveerde ik de eerste kop koffie uit ons nieuwe espresso apparaat! Gewoon alles zoals aangegeven op de site, absoluut geen... Ongelooflijk, 9 dagen nadat ik voor het eerst contact zocht met Blackstock serveerde ik de eerste kop koffie uit ons nieuwe espresso apparaat! Gewoon alles zoals aangegeven op de site, absoluut geen adders onder het gras. Ik ben erg onder de indruk. (En de koffie is heerlijk ;-) Zeker een aanrader!!

Bras 73

Erg goed. Fijn bedrijf die erg bedreven is in het vak koffie.

Hans van Vliet

Per toeval via google in contact gekomen, omdat de Latize melk op was, met een gigantisch druk terras-weekend voor de deur. Tot mijn verbazing was men nog bereid om de bestelling zonder extra kosten... Per toeval via google in contact gekomen, omdat de Latize melk op was, met een gigantisch druk terras-weekend voor de deur. Tot mijn verbazing was men nog bereid om de bestelling zonder extra kosten te bezorgen, CHAPEAU !!!!!

Michael Lakemond

Erg lekkere en verse koffie. Snel geleverd en goed verpakt.