Hans Teeuwisse

Prima service van Chris, na telefoontje over een storing was hij binnen 1 uur ter plekke en voerde hij gelijk maar een onderhoudsbeurt uit, erg tevreden klant dus.

Blackhawk Network

Altijd fijn als je koffie leverancier heel snel je voorraad bijvult en voor je klaar staat als je vragen hebt. Dat is service!

Oranje wit korfbal

Heerlijke koffie, geweldige service en vriendelijk personeel

Obba's

Ik werk al jaren met Blackstock samen en ik mag zeggen naar tevredenheid.
De koffie smaakt bij onze gasten erg goed. Behalve de gasten ook bij mijn personeel:
Vandaag hadden we storing...
Ik werk al jaren met Blackstock samen en ik mag zeggen naar tevredenheid.
Vandaag hadden we storing met onze koffiemachine, het probleem is dezelfde dag nog opgelost. Mijn kok had hierdoor in de ochtend even geen koffie en moest bij de buren om koffie vragen. Ze zei dat hun koffie niet te drinken was en dat onze koffie qua smaakbeleving fantastisch is. Mijn kok is weer blij. Ze begon de dag sacherijnig maar eindigde met een grote glimlach.

De eigenaren denken graag mee naar oplossingen en ik kan Blackstock zeer zeker aanraden.

Vintage Factory

Geweldig!

Geniet aan de Amstel

Een flexibele organisatie met persoonlijke aandacht!

Brasserie 2012

Super lekker

De Legmeervogels

Iedereen binnen de vereniging is erg blij dat er goede koffie geschonken wordt. Alle koffie varianten zijn beschikbaar. Heerlijk!!!!!

Alex wolf/ lust en bonheur

Top service en hele goede koffie! Ga zo door!

Theater De Vijfzinnen

De service van BlackStock Coffee is opvallend goed! Lekkere koffie!!