Kwaliteit van de deals
6.8/10
7.6/10

Goed initiatief om de aanbiedingen op Black Friday te krijgen.

T Coolen

Goed, duidelijk. Je schrijft je in en je krijgt een mail wanneer het blackfriday is en wat de acties zijn

Daan Hoepman

Zeer positief, heel handig dat ik niet voor 5 verschillende nieuwsbrieven in hoef te schrijven en alles in 1 brief gefilterd op mijn voorkeur binnenkrijg. Hierdoor wordt het heel overzichtelijk en... Zeer positief, heel handig dat ik niet voor 5 verschillende nieuwsbrieven in hoef te schrijven en alles in 1 brief gefilterd op mijn voorkeur binnenkrijg. Hierdoor wordt het heel overzichtelijk en ga ik zeler slagen met de aankopen.

M

T is voor mij ook nieuw en heb nog geen ervaring om te beoordelen

Jessica Rijnhout

Super leuk! Ik had er vorig jaar pas voor het eerst van gehoord via mijn zus. Nu wist ik dat het er weer aan zat te komen en ik kwam zo via google direct op jullie site. Erg informatief en heel blij... Super leuk! Ik had er vorig jaar pas voor het eerst van gehoord via mijn zus. Nu wist ik dat het er weer aan zat te komen en ik kwam zo via google direct op jullie site. Erg informatief en heel blij dat ik nu ook als een van de eerste op de hoogte gebracht word zodat ik er ook meteen op in kan spelen. Ik vind het een nuttige en handige site.

Clara Moens

Prima, duidelijke info.

ling

In een woord top. waar is je voordeel, tijdens black friday heb je voordeel

Het geeft voor mij een duidelijke uitleg over black friday en nu weet ik wat ik kan verwachten van black friday.
het heeft mij erg geholpen.