Kwaliteit van de deals
6.8/10
7.6/10

Bastiaan

Handige site om overzicht te creeƫren in de drukte van 'Black Friday'

Geen enkel idee, tot nu toe wacht ik alle kortingen met spanning af. Ik ga een heleboel bestellen voor een nieuwe inboedel dus graag ontvang ik 25 euro cadeau voor het aftellen........ Haha, dus al... Geen enkel idee, tot nu toe wacht ik alle kortingen met spanning af. Ik ga een heleboel bestellen voor een nieuwe inboedel dus graag ontvang ik 25 euro cadeau voor het aftellen........ Haha, dus al met al laat ik mij toch via deze weg informeren.

CurvePoint Studios

Ik kan er nog te weinig over zeggen om een goed oordeel te geven omdat ik vorig jaar helaas deze website gemist heb :)
Maar van wat ik op dit moment zie gaat het wel goed komen met het vinden...
Maar van wat ik op dit moment zie gaat het wel goed komen met het vinden van de deals ;)

R Hoekstra

Jaren geleden een iMac aangeschaft via blackfriday

Askalienkos

Zover vind ik dat de site volkomen voldoet aan mijn wensen. Het gaf me wat ik zocht en ik werd zelfs plezierig verrast met de countdown timer. Nu ben ik helemaal in de sfeer!

Ik heb me pas aangemeld, maar ik ben bebieuwd naar de aankomende mails die me vertellen welke deals er zijn. Dan kan ik bijtijds bestellen! SUPER!

Op de website van blackfriday is er een handig overzicht door de makkelijke catogerie indeling. Daardoor kan snel zien welke winkels behoren bij de product die ik zoek. Daarnaast kun je ook zien of... Op de website van blackfriday is er een handig overzicht door de makkelijke catogerie indeling. Daardoor kan snel zien welke winkels behoren bij de product die ik zoek. Daarnaast kun je ook zien of al bekend is gemaakt van de nieuwe prijzen van winkels.
Daarnaast zou het nog fijner zijn als de categorie nog verder kon indelen bijv.
Categorie:Elektronica->tv
Of categorie:sieraden->horloges.

Duidelijk aandacht aan besteed om aan te geven waar je en wanneer je terecht kan op Black Friday Nederland