Ik ben tevreden over de toelichting en onderbouwing van de begroting
Ik ben tevreden over het gevoel dat de uitvaartbegeleider mij gaf
Ik ben tevreden over de invulling van de afscheidsdienst
Ik ben tevreden hoe de uitvaartbegeleider inspeelde op onze wensen en omstandigheden
Ik ben tevreden over de begeleiding door de uitvaartbegeleider op de dag van de uitvaart
Ik ben tevreden over de overige geleverde diensten op de dag van de uitvaart. (Denk aan, chauffeur, audio/video, locatie, bloemen, enz… )
Ik ben tevreden over de aandacht en tijd die de uitvaartbegeleider voor mij nam
Ik ben tevreden over de verzorging van de overledene
Ik ben tevreden over het eerste telefonische contact
Ik ben tevreden over de representativiteit van de uitvaartbegeleider
Ik ben tevreden over het eerste contact met de zorgmedewerkers van Bijnen Uitvaartzorg
Ik ben tevreden over het drukwerk

Van de Wiel

Een fijne en goed verzorgde uitvaart.

Nicole Muskens

Erg meedenkend. Flexibel. Persoonlijke aandacht. Snel. Open voor suggesties.

Rees Vermeer

Uitstekend! Begeleiding van A tot Z zeer professioneel en warm.

Caroline van Veen-Groothuis

Zeer professioneel

Van Balveren

Een bedrijf wat alles doet voor en om de nabestaanden te geven wat zij vragen voor hun overledene. Zij helpen en denken mee met de nabestaanden. Dit is ook veel warmer dan een kille crematorium.

Liesbeth De Rooij - Brusselers

Daadkrachtig
Met respect
Geduldig

Sjaac van Looij

Het contact over het ophalen van mijn moeder midden in de nacht verliep prettig. Ook de tijdsindicatie klopte. De beide heren van Bijnen waren zeer professioneel en hadden veel aandacht en empathie... Het contact over het ophalen van mijn moeder midden in de nacht verliep prettig. Ook de tijdsindicatie klopte. De beide heren van Bijnen waren zeer professioneel en hadden veel aandacht en empathie naar de nabestaanden. Mijn moeder werd respectvol vervoerd. De uitvaart was conform het afgesprokene en ook de administratie werd volledig verzorgd en uit onze handen genomen.
Ook de persoonlijke touch van Eugène Kramer en de nazorg hebben we als erg prettig ervaren.

Fam. Van Kuik-van Schijndel

Zeer prettige ervaring en zeer vakkundig personeel.

Ingrid Kemp

Fijne vriendelijke mensen, die oog hebben voor alles en hart voor alle betrokkenen.

Mathijsen - Kuijs

Zeer goed en betrouwbaar