Ik ben tevreden over de toelichting en onderbouwing van de begroting
Ik ben tevreden over het gevoel dat de uitvaartbegeleider mij gaf
Ik ben tevreden over de invulling van de afscheidsdienst
Ik ben tevreden hoe de uitvaartbegeleider inspeelde op onze wensen en omstandigheden
Ik ben tevreden over de begeleiding door de uitvaartbegeleider op de dag van de uitvaart
Ik ben tevreden over de overige geleverde diensten op de dag van de uitvaart. (Denk aan, chauffeur, audio/video, locatie, bloemen, enz… )
Ik ben tevreden over de aandacht en tijd die de uitvaartbegeleider voor mij nam
Ik ben tevreden over de verzorging van de overledene
Ik ben tevreden over het eerste telefonische contact
Ik ben tevreden over de representativiteit van de uitvaartbegeleider
Ik ben tevreden over het eerste contact met de zorgmedewerkers van Bijnen Uitvaartzorg
Ik ben tevreden over het drukwerk

Van Oort - Hesselmans

Onze ervaring was helemaal goed

Jasper Aalbers

Fijne mensen die alles perfect begeleiden

Van Beurden-Tieleman

Ondanks de moeilijke tijd,netjes en correct geregeld

Rottine - Beck

Erg tevreden over alle zaken die geregeld moesten worden en de begeleiding die wij kregen.

Ge Vreeburg

Heel erg mooi en goed geregeld kun je als betrokkene heel goed gebruiken dat er zoveel uit handen wordt genomen

Robbert Snik

Contact leggen ging erg gemoedelijk en we kregen duidelijk uitleg en handige tips. Het was voor ons een eerste ervaring maar er was ruim tijd om ons hierin te begeleiden. We zijn gedurende het... Contact leggen ging erg gemoedelijk en we kregen duidelijk uitleg en handige tips. Het was voor ons een eerste ervaring maar er was ruim tijd om ons hierin te begeleiden. We zijn gedurende het regelen van de uitvaart fijn ontzorgt van zaken als drukwerk, postverzending en catering. Ook tijdens de dienst zijn we super ondersteund door jullie, dank daarvoor!

Michel van Zandvliet

Ik zou van Bijnen aan iedereen aanbevelen. Fijne mensen alles is netjes gegaan.

Van Gemert-van Houtum

Prima bedrijf, fijne mensen en een hele goede begeleiding!

Paul van Boxtel

Begripvolle, deskundige en betrokken begeleiding vanuit Bijnen uitvaartverzorging. Daardoor is het een top afscheid geworden. Enorme dank daarvoor (zeker aan Ellen)...

Jamie Verhagen

Wat een geluk hebben we gehad met Ellen. Vanaf het eerste moment heeft ze ervoor gezorgd dat in alle verdriet en hectiek toch veel dingen geregeld werden. Ze dacht mee en gaf ook goede tips en... Wat een geluk hebben we gehad met Ellen. Vanaf het eerste moment heeft ze ervoor gezorgd dat in alle verdriet en hectiek toch veel dingen geregeld werden. Ze dacht mee en gaf ook goede tips en feedback en bovenal ook het vertrouwen dat alles goed geregeld ging worden.