Klantvriendelijkheid / Customer friendliness
Bestelgemak / Ordering convenience
Snelheid levering / Speed delivery
Info over verloop order / Info about pass order

TdJ

Retourkosten betalen van 6,50; schande. Uit de tijd, mensen niet kopen bij deze site

Sterke punten / Strong points

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Duidelijker op de site vermelden dat de retourkosten voor de besteller zijn; nooit meer!

Reactie Biggymanskleding.nl:

Geachte klant,
Bedankt voor uw review, heel raar dat u dit niet eerder heeft gelezen, want u heeft tenslotte de algemene voorwaarden geaccepteerd waar dit netjes in staat. Tevens staat dit zeer duidelijk vermeld op onze website op diverse pagina’s. Gelukkig hebben 99% procent van onze klanten hier geen problemen mee, en snappen ook zei dat dit normaal is. Wel raar dat we op alle punten slecht scoren terwijl wij u zeer vriendelijk geholpen hadden ondanks dat u zelf iets verkeerds had besteld en wij dit netjes hadden opgelost voor u. Ook de bestelling was binnen 24 uur geleverd. Dus zo slecht zijn we dus niet.
Mvg Biggymanskleding team
P.S op de volgende pagina's van onze website staat alles netjes aangegeven over retour zendingen:
Vreemd dat het dan niet duidelijk voor u was. Ook heeft u een e-mail bevestiging gehad waarin alles stond aangegeven. Wij zijn dus wel zeker van deze tijd :)

Score voor Biggymanskleding.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? / Would you recommend this company? Nee