Goede uitleg,en ook eerlijk tegen over elkaar als de thuis oefeningen niet of nauwelijks worden gedaan

Is echt met zijn vak bezig, geeft goede adviezen neem je klacht serieus en heel vriendelijk.

De vriendelijkheid, sociaal, empathie, uitleg en bespreking behandeling, adviezen en controles en nabespreking.

Merijn de Jonge

Zij heeft mijn hulpvraag aan- en vooral goed uitgehoord, waarna ze met deskundigheid kon reageren en een goed en juist advies geven kon, ook hebben we een aantal controle afspraken gemaakt zodat we... Zij heeft mijn hulpvraag aan- en vooral goed uitgehoord, waarna ze met deskundigheid kon reageren en een goed en juist advies geven kon, ook hebben we een aantal controle afspraken gemaakt zodat we zeker waren dat we samen het best mogelijke eindresultaat bereikt hebben voordat de behandeling afgesloten werd.

Als er familie of vrienden een therapeut nodig hebben

Als iemand een fysiotherapeut nodig heeft in mijn omgeving

Het was een hele fijne vrouw die je klachten serieus neemt en mee aan de slag gaat waar het wegkomt. Ook de behandeling was top en functioneel. De klachten namen per afspraak steeds meer af en goede... Het was een hele fijne vrouw die je klachten serieus neemt en mee aan de slag gaat waar het wegkomt. Ook de behandeling was top en functioneel. De klachten namen per afspraak steeds meer af en goede oefeningen mee naar huis gekregen waar ik echt iets aan had

R. Jager-van Dijk

Mick luisterde serieus naar mijn klachten en heeft mij steeds uitgelegd wat zijn behandeling met mij gaat doen. En zeker wat hij ging doen.