Hij is zeer deskundig, kijkt naar de mens en weet wat er mogelijk is .Door behandelingen van hem heb ik geen beperkingen in mijn dagelijkse leven

Mvr Lubbers

Is een eerlijk en oprecht mens en heeft echt verstand van z.n vak

De fysio gaf duidelijke uitleg hoe de spieren in mijn lichaam lopen en de invloed van mijn dagelijkse activiteiten hierop. Ook gaf hij duidelijk aan wat hij per behandeling ging doen. Professionele... De fysio gaf duidelijke uitleg hoe de spieren in mijn lichaam lopen en de invloed van mijn dagelijkse activiteiten hierop. Ook gaf hij duidelijk aan wat hij per behandeling ging doen. Professionele houding, vriendelijk. Mijn klachten zijn niet helemaal weg, maar wel 80% minder geworden.

Fijne, laagdrempelige communicatie. Betrokken en begripvol. Goede werkbare adviezen.

Thea greven

Ze is spontaan geeft goede tips en oefeningen voor thuis echt een goede fysiotherapeut

Hij heeft goed naar mij geluisterd, nam me serieus, heeft mij heel goed begeleid in mijn genezingsproces ook al bleef ik klachten houden. Hij heeft van alles geprobeerd om me van mijn pijn af te... Hij heeft goed naar mij geluisterd, nam me serieus, heeft mij heel goed begeleid in mijn genezingsproces ook al bleef ik klachten houden. Hij heeft van alles geprobeerd om me van mijn pijn af te helpen, ook al is dat nog niet helemaal gelukt. Hij had heel veel geduld, heeft gekeken of de pijnklachten evt ergens anders vandaan konden komen.

Ik ben echt zeer tevreden over deze therapeut en zou hem bij iedereen aanbevelen die een hand- of fysiotherapeut nodig is