particulier

is voor mij de eerste keer en dus snel!!

Xx

Mitchel

Uitstekende service.

Geweldige service

Corine Dekker

Fantastisch! Ik had 1 rol behang nodig, op vrijdagmiddag om 15.30 telefonisch contact opgenomen. De rol was op voorraad en dmv bestelling via de site werd de rol die middag nog verzonden. Ook postNL... Fantastisch! Ik had 1 rol behang nodig, op vrijdagmiddag om 15.30 telefonisch contact opgenomen. De rol was op voorraad en dmv bestelling via de site werd de rol die middag nog verzonden. Ook postNL deed zijn werk prima en op zaterdag kon ik de behangklus afmaken, TOP!

Prima telefonische bereikbaarheid.

Schulting

Op zondag besteld, pas op dinsdag een reactie. Ik was even bang dat ik mijn geld kwijt was.
Verder prima communicatie en tevreden met het product.

Reactie Behangwereld:

Bedankt voor uw feedback. Gelukkig bent u tevreden over het product en de communicatie. De aangegeven levertijd is 3 werkdagen en hierdoor heeft u dan ook (pas) op dinsdag een verzendbevestiging van... Bedankt voor uw feedback. Gelukkig bent u tevreden over het product en de communicatie. De aangegeven levertijd is 3 werkdagen en hierdoor heeft u dan ook (pas) op dinsdag een verzendbevestiging van ons ontvangen. Veel plezier met het behang!
Behangwereld.nl

van der linden

Retourtermijn is 2 weken, daar wordt absoluut niet van afgeweken. Door verhuizing duurde het bij ons 4 weken, mail gestuurd, 4 weken later nog niet beantwoord. Telefonisch uitgelegd, geen... Retourtermijn is 2 weken, daar wordt absoluut niet van afgeweken. Door verhuizing duurde het bij ons 4 weken, mail gestuurd, 4 weken later nog niet beantwoord. Telefonisch uitgelegd, geen mogelijkheden. Kortom: niet klantvriendelijk

snelle levering

Reactie Behangwereld:

Bedankt. Onze retourtermijn staat duidelijk weergegeven voordat u een bestelling plaatst. Wij hebben per e-mail en telefonisch u aangegeven dat wij hier niet van afwijken. Jammer dat u hiervoor een... Bedankt. Onze retourtermijn staat duidelijk weergegeven voordat u een bestelling plaatst. Wij hebben per e-mail en telefonisch u aangegeven dat wij hier niet van afwijken. Jammer dat u hiervoor een negatieve review achterlaat, terwijl wij hier vooraf duidelijk over zijn.
Behangwereld.nl

Y Vedder Santra

Vriendelijk en netjes geholpen

Veel behang op voorraad

Hensen

Karin

Snelle levering, zorgvuldig, prachtig behang

Kleurecht