Wendy

Gewoon goed.

Duidelijke site met mooie foto’s

Gert

2x besteld 2x prima

Snel en betrouwbaar

Out

Keurige levering en goed verpakt.

Telefonische bereikbaar voor een nette afhandeling van vragen.

Linda Kleijn

Super fijne winkel, die je alle ruimte geeft om te beslissen en op zoek gaat naar hetgeen je zou willen hebben!

De eigenaresse, als je er niet uitkomt helpt ze je erdoor heen.

Prins

Heel goed

Mooi behang!

Jos Besseling

Gewoon goed!

Snelheid en prijs

Koster

Op 12-02-2023 besteld. Het ontvangen behang is *linnenlook*, maar meer gedrukt dan dat het er echt op lijkt. Onze behanger wilde er mee bezig maar het ziet er niet uit. Wij hebben dit besteld... Op 12-02-2023 besteld. Het ontvangen behang is *linnenlook*, maar meer gedrukt dan dat het er echt op lijkt. Onze behanger wilde er mee bezig maar het ziet er niet uit. Wij hebben dit besteld voordat wij in onze woning konden. Wij wilde het artikel retourneren (1 week buiten het termijn) niet eens om het geld terug te krijgen maar om het om te ruilen voor een duurder kwalitatief behang. Maar dit is niet mogelijk. Zeer klant onvriendelijk.

Reactie Behangwereld:

Bedankt voor uw feedback. Uiteraard vervelend als het behang niet naar wens is. Wij bieden een retourperiode van 14 dagen, in deze periode heeft u ruim voldoende tijd om het behang te beoordelen en... Bedankt voor uw feedback. Uiteraard vervelend als het behang niet naar wens is. Wij bieden een retourperiode van 14 dagen, in deze periode heeft u ruim voldoende tijd om het behang te beoordelen en indien gewenst retour te sturen als het toch niet naar wens is. Wij vinden het dan ook jammer dat u ons negatief beoordeeld. Tevens heeft u een bestelling gedaan uit de 'Jute' collectie en niet uit de *linnenlook* collectie. Wellicht dat u daarom andere verwachtingen had. Met vriendelijke groet, Behangwereld.nl

E.Ritsema

De ervaring was uitstekend. Mijn complimenten daarvoor

Wat wij besteld is heel goed .wij zijn er erg.blij mee

Zussie

Behangwereld