Wim

Nadat ik het wespen nest constateerde heb ik direct gebeld en 13(!) minuten later was Marco er al. Top service.

Doetinchem

Erika

Ondanks de drukte was Marco binnen 2 dagen om de wespen boven de voordeur te bestrijden. Vriendelijk man, duidelijke uitleg en het probleem was snel verholpen.

Duiven

Gonnie Peijnenburg

De ene avond gebeld en de volgende dag stond Marco al op de stoep. En nog beter; binnen 5 minuten was het probleem verholpen. Vriendelijke, kundige en betrouwbare man waar je op kunt rekenen!

Lobith

M.Wentink

De man zal wel een vakman zijn, alleen weet ik dat niet omdat het ging om een beginnend urntje, waar ik wel 1 wesp naar toe had zien gaan, maar omdat het zo in het beginstadium was hoefde de... De man zal wel een vakman zijn, alleen weet ik dat niet omdat het ging om een beginnend urntje, waar ik wel 1 wesp naar toe had zien gaan, maar omdat het zo in het beginstadium was hoefde de bestrijder niets te doen als een beetje gif bij de ingang aanbrengen. Daarom vond ik de prijs wel erg hoog voor geleverde dienst + ik moest idioot veel moeite doen om toch nog een klein bedragje terug te krijgen omdat er problemen waren met het aanvragen. kostbaar grapje al met al.

Zutphen

Ed Ooms

Alles gewoon erg goed! Marco was snel ter plaatse. Erg vriendelijk en goede prijs

Doetinchem

Joce Reinders

Goede communicatie, prima uitleg en snelle service

Doesburg

R. Adolfs

Prettige samenwerking, snelle oplossing

Zevenaar

Harry Bulsink

Na de snelle vlucht van de zonnepanelenmonteurs, door wespen onder de pannen, jullie gebeld om mogelijk dezelfde dag te komen. Kon geregeld worden. Marco kwam, overzag de situatie en zei... Na de snelle vlucht van de zonnepanelenmonteurs, door wespen onder de pannen, jullie gebeld om mogelijk dezelfde dag te komen. Kon geregeld worden. Marco kwam, overzag de situatie en zei geruststellend: het zijn franse veldwespen, ongevaarlijk. Wij kregen een gratis les over wespen en ander ongediertebestrijding op een duidelijke en begrijpelijke manier. Resultaat: iedereen tevreden, de monteurs gebeld en de volgende dag ook hen uitgelegd dat deze soort voor hen niet zo gevaarlijk is en wij genieten nu van onze zelf opgewekte energie.

Zevenaar

Meranda Passenier

Goed en snel geholpen, de ene dag gebeld en de andere dag geholpen, dank je wel

Lobith

Willie Verbeek

Nadat ik gebeld had was ik dag erop ,aan de beurt t beestje was erg groot was aan t nestelen in spouwmuur en was koningin

Brummen