Didam

Top! We hadden een bijen nest die ook binnen in ons huis kwam. Eerste dag veel telefonisch contact gehad, alles werd goed uitgelegd. Eerst naar meerdere imkers gebeld maar die konden er niet bij... Top! We hadden een bijen nest die ook binnen in ons huis kwam. Eerste dag veel telefonisch contact gehad, alles werd goed uitgelegd. Eerst naar meerdere imkers gebeld maar die konden er niet bij komen. Helaas voor de bijen toch moeten kiezen voor bestrijding. Goede service

Didam

Henk koerntjes

Prima dienstverlening, heel vriendelijk en super klantgericht.

Duiven

H Thijs

Na telefonisch contact kwam er snel iemand bij ons thuis om de tuin te inspecteren. Ook tips gekregen om te voorkomen dat de ratten terugkomen.

Ede

R. valk

Marco gaf goede en duidelijke uitleg en nam de tijd daarvoor. Is vakkundig en vriendelijk. Was voor mij een geruststelling.

R .Valk

Deskundig en nam de tijd voor je. En stelde je gerust. Gaf ook goede tips.

Stefany van Wijk

Er werd heel snel een afspraak met mij gemaakt wat erg prettig was gezien de omstandigheden, ik ben al met al heel blij met de service die geleverd is.

Stefan

Ik heb eind vd middag het contactformulier ingevuld en werd de volgende ochtend gebeld. Die zelfde middag had ik een afspraak staan om half 5. Enige minpuntje was dat hij pas om half 6 kwam, ik was... Ik heb eind vd middag het contactformulier ingevuld en werd de volgende ochtend gebeld. Die zelfde middag had ik een afspraak staan om half 5. Enige minpuntje was dat hij pas om half 6 kwam, ik was echter allang blij dat hij diezelfde dag al kon. Ter plekke heeft hij poeder gespoten in de gaten van de muren en sindsdien hebben we geen last meer ervan. Kost wat geld maar dan heb je ook wat.

Zelhem

E Zuethof

Snelle reactie, duidelijke uitleg en fijn contact.

Zutphen

Hannes Vermaat

Ben blij dat ik contact heb gezocht.

Zutphen

Riny Linnenbank

Was een zeer goede ervaring met een aardige medewerker die mij goed geholpen heeft

Braamt