Sylvia Borgman

Supersnelle service

Borculo

J Siebelink

Duidelijke uitleg .En het probleem verholpen

Dinxperlo

Kirsten Lensink

Gister gebeld, vandaag gekomen, en ik heb nog geen een mier binnen gezien. Geweldig! Kost wat, heb je wat. Lokdoosjes, HG.. alles geprobeerd.

Neede

Geronimo

Goede duidelijke communicatie en snel handelen

‘s-Heerenberg

W.E hato

In een woord geweldig, Dank u God

Zevenaar

Hanni Peters - den Boer

Snelle services en goed en duidelijk telefoon gesprek , we zijn zeer tevreden

Duiven

R. Jansen

Marco heeft zeer deskundig advies gegeven en vervolgens alles in overleg uitgevoerd. Er wordt meegedacht en goed gecommuniceerd en gaat doelgericht te werk. We kunnen Pestis Imperium van harte... Marco heeft zeer deskundig advies gegeven en vervolgens alles in overleg uitgevoerd. Er wordt meegedacht en goed gecommuniceerd en gaat doelgericht te werk. We kunnen Pestis Imperium van harte aanbevelen!

Hengelo GLD

Joop Huisman

We dachten last van een steenmarter te hebben. Bleek niet zo te zijn. Marco legde heel goed uit wat hij ging doen. Bekeek zowel binnen als buiten (pannen op dak) en vond geen aanwijzingen. We zijn... We dachten last van een steenmarter te hebben. Bleek niet zo te zijn. Marco legde heel goed uit wat hij ging doen. Bekeek zowel binnen als buiten (pannen op dak) en vond geen aanwijzingen. We zijn heel tevreden over de communicatie en afhandeling.

Ruurlo

Boonen

Volgens afspraak kwam Marco en heeft snel en vakkundig het beginnende wespennest verwijderd. Ik vond de vaste prijs wel aan de hoge kant maar heb deze niet vergeleken met de concurrent. Fijn dat er... Volgens afspraak kwam Marco en heeft snel en vakkundig het beginnende wespennest verwijderd. Ik vond de vaste prijs wel aan de hoge kant maar heb deze niet vergeleken met de concurrent. Fijn dat er een foto van Marco werd getoond, dan weet je wie er komt en dat geeft een veilig gevoel.

Rheden

Susan Wieggers

Zeer snel een afspraak kunnen maken. Fijn geholpen en adviezen gekregen.

's-Heerenberg