A Tieleman.

Een zeer ervaren rustige man die zeer snel, grondig en effectief te werk ging.
Uiters te vreden over de service.

Herkenbosch Limburg.

Roel den Hollander

Afspraak gemaakt met Ted Debets, netjes op tijd en goed werk geleverd! Netjes een wespennest verwijdert.

Heerlen

Roel den Hollander

Hele fijne man, heeft erg goed geholpen en heeft ook advies gegeven.

Heerlen

HMB Heuts

Ted Debets gebeld van Deli Hygiene techniek Hij is de volgende dag meteen gekomen.

Brunssum

Van Vehmendahl

Super snel en komen zeer vakbekwaam over

Landgraaf

A Van Vehmendahl

Zeer snelle service, bellen en afspraak maken dag erna reeds geholpen

Landgraaf

Marianne Maissan

Ik heb gisteravond (09.07.2019) rond 21.00 uur met uw bedrijf gebeld. Verteld wat ik denk dat aan de hand is: wespen. Ik kreeg gelijk te horen dat er vandaag (10.07.2019) om 10 uur iemand zou komen.... Ik heb gisteravond (09.07.2019) rond 21.00 uur met uw bedrijf gebeld. Verteld wat ik denk dat aan de hand is: wespen. Ik kreeg gelijk te horen dat er vandaag (10.07.2019) om 10 uur iemand zou komen. En ja hoor, die meneer was mooi op tijd.
Heef, samen met mij gekeken waar de wespen in- en uit vlogen. Niet gelijk duidelijk. Maar na even zoeken gevonden waar ze zich bevonden. Achter de buitenlamp in een "ontluchtingsgat" in de muur. Meneer heeft dit gat én de andere gaten "bespoten". Heeft mij verder uitleg gegeven over wanneer het probleem opgelost is. Indien niet, dan met 2 dagen even bellen. Ontzettend aardige en deskundige meneer.

Herkenbosch