A. Smeets

Ik ben goed en snel geholpen.

Heerlen

Frusch

Deskundig en no nonsense advies

Kerkrade

M. Peters

SCHANDALIGE SERVICE!
SCHANDALIGE SERVICE!
Gebeld voor onderzoek omdat zich een beest in huis bevindt. 75 euro betaald voor lokaas omdat het vermoedelijk alleen om muizen ging. 1,5 week later enorme stankoverlast in huis. Gebeld om opnieuw het euvel op te sporen. Ze zouden alleen komen als ik in dit geval 50 euro betaal. Dus niet! Een hele koude douch voor deze organisatie!

Brunssum

Kim

Op 2 dagen tijd meerdere keren gebeld en voicemail ingesproken. Niemand aan de telefoon te krijgen én ik word niet terug gebeld. 24/7 bereikbaar noemen ze dat. Uiteindelijk maar iemand anders gebeld.

Brunssum

Cox

Ondanks de drukte snel een afspraak kunnen maken. Was op tijd op de afspraak. Snel opgelost, goede uitleg erbij, nam echt de tijd.
Prijs ook prima. Bij een ander bedrijf vorig jaar meer kwijt...
Prijs ook prima. Bij een ander bedrijf vorig jaar meer kwijt voor slechtere service. Top!

Obbicht

Schepers

Duidelijke uitleg en advies gekregen.Na twee uur geen wesp meer te zien

W Snijders

Vakkundige wespenbestrijding, duidelijke uitleg van toegepaste methode en gevolgen

Wetering van de

Super snelle reactie en zelfs binnen enkele uren al iemand aanwezig. Bedankt

Landgraaf

Jacqueline Bosman

Wespen zijn bestreden. Afspraak was op tijd, en op een zaterdagmorgen. Wespen nest is leeg. Goede bestrijding.
Super werk geleverd.

Jardin juliette

We hadden snel hulp nodig ivm dakrenovatie en die hul-ook gekrehen

Noorbeek