Richard Westerhof

Zelfs in het weekend een afspraak kunnen maken. Adequaat en professioneel gehandeld door de uiterst sympathieke jonge man.

Valthermond

Inge Comans

Service gericht, snelle afhandeling. Had alleen pech dat er wederom een weekend tussen zat net als de vorige keer. Niemands schuld

Assen

P.de Boer

Je wordt snel en vriendelijk geholpen

stiens

Edward Verhoeve

Ook op zaterdag avond telefonisch bereikbaar, direct op maandag middag gekomen en groot nest van zeker 5000 wespen bestreden.
Nu op woensdag alles rustig en geen last meer.

Leek

A. Heida

Maandag een wespennest ontdekt in de spouwmuur van het schuurtje- en gebeld met beestjeskwijt. Dinsdag kwam de bestrijder al. En het omkleden in het veiligheidspak duurde langer dan het bespuiten... Maandag een wespennest ontdekt in de spouwmuur van het schuurtje- en gebeld met beestjeskwijt. Dinsdag kwam de bestrijder al. En het omkleden in het veiligheidspak duurde langer dan het bespuiten van de spouwmuur. Ik heb een week gewacht met het schrijven van deze feedback want ik wilde er zeker van zijn dat alle wespen weg waren- en dat waren ze. Geen wesp meer gezien!

Drachten

Klooster

In de avond belde ik het bedrijf van Allard Westra, op goed geluk. Hij sprak later nog mijn voicemail in waarop we de volgende ochtend direct contact hadden voor het maken van een afspraak diezelfde... In de avond belde ik het bedrijf van Allard Westra, op goed geluk. Hij sprak later nog mijn voicemail in waarop we de volgende ochtend direct contact hadden voor het maken van een afspraak diezelfde dag. Al veel eerder dan afgesproken stond een aardige jongeman voor onze deur en binnen een half uur was ons probleem opgelost.

Zuidlaren

Piet Deuze

Vriendelijke, correcte medewerker. Geeft toelichting op wat hij doet en hoe het vervolg er uit ziet. Weet waar hij mee bezig is.

Wildervank

Robin Zijlstra

Snel van de wespen af geholpen!

Groningen

R.W. Brevoord

Ter Apel

Henry den Hartog

Afspraak maken ging in eerste instantie moeilijk omdat het nest bij ons vrij hoog zat en moeilijk te bereiken. Maar met de hulp van de telefonistes is er toch een oplossing gekomen. Een lange lans... Afspraak maken ging in eerste instantie moeilijk omdat het nest bij ons vrij hoog zat en moeilijk te bereiken. Maar met de hulp van de telefonistes is er toch een oplossing gekomen. Een lange lans van 4 meter bracht uitkomst.
Keurige man die ons geholpen heeft en een goede uitleg gegeven wat hij precies zou doen. Ook het gedrag en levenspatroon van wespen heeft hij aan ons uitgelegd. Al met al tot nu toe tevreden.

Wilhelminaoord