Schoemans

Vriendelijk, behulpzaam

Geen idee

atelier Creativiteit Kunst

duidelijke website, artikelen goed omschreven

Verzenden in een doos, terwijl dit ook in een A4 enveloppe had gepast. En op de doos staat dat er ondergoed in zit en deze werd ook afgeleverd bij de buren.
Niet fijn.

Schoemans

Prima service

Erg behulpzaam

?

Renée Hamminga

Duidelijke site, snelle levering, keurig verpakt.

Geen. Ben erg tevreden en kom zeker terug.

Jacob Rinzema

De eerste bestelling ging goed, helaas heb ik na de tweede een zeer nare na smaak gekregen. ze hadden een aanbieding op de site, vandaar dat ik weer bestelde. De aanbieding kon niet worden geleverd... De eerste bestelling ging goed, helaas heb ik na de tweede een zeer nare na smaak gekregen. ze hadden een aanbieding op de site, vandaar dat ik weer bestelde. De aanbieding kon niet worden geleverd en de bestelling hadden ze eenzijdig gewijzigd. Ook kreeg ik verkeerde producten geleverd. Communicatie geen zeer moeilijk, waarop ik alles had terug gestuurd en mijn geld terug heb geclaimd. terug betalen is ook niet het sterkste punt van dit bedrijf en met tussenkomst van Trusted kopers bescherming na een dikke maand eindelijk mijn geld terug gekregen. Bij trusted laat het bedrijf voorkomen dat het direct terug was betaald, Dus al met al een zeer onbetrouwbaar bedrijf!

niet meer

wees eerlijk naar de klant, zorg dat klant verkeerde producten gewoon gratis kan retourneren en een betere klantenservice zou zeer aan te bevelen zijn. O ja en een vlotte terugbetaling!

Reactie Beerenonderkleding.nl:

Beste Jacob......, Uw review is door onze webshop www.beerenONDERKLEDING ontvangen op 5 juli.
Uw review is NIET bestemd voor onze webshop beerenONDERKLEDING gevestigd in Oirsbeek .
U...
U heeft onze webshop met een ander webshop in Nederland verwisseld.
BeerenONDERKLEDING is tevens aangesloten bij webshop KEURMERK.Alle retouren worden tevens door mij Pierre persoonlijk in behandeling genomen en verwerkt.
Heeft u over mijn antwoord nog vragen dan kunt u bellen 0654747856. Ik sta u graag te woord.
Pierre Coenen/team beerenONDERKLEDING.

v. Brakel

Snelle levering,goede kwaliteit.

Duidelijke website.

Geen verbeteringen.

Jolanda Bastiaens

Prima bedrijf. Fijne website en uitstekende service.

Wordt met je meegedacht en advies gegeven.

Geen enkele! Alles perfect.

Jos Rampart

Het bedrijf stuurde mij niet de juist bestelling.

Juiste bestelling sturen.

Reactie Beerenonderkleding.nl:

Uw klacht is terecht en achteraf na overleg met consument naar onze mening correct opgelost.
Door drukte zijn er 2 adres etiketten verwisseld in het magazijn van beerenonderkleding. Beide consumenten hebben van beerenONDERKLEDING de verzendkosten vergoed gekregen.
Met vriendelijke groet, Team beerenONDERKLEDING.

Albert

Uitstekend

Op de hoogte gehouden worden van de levering

Arnold

Snel en correct