Jacob Rinzema

De eerste bestelling ging goed, helaas heb ik na de tweede een zeer nare na smaak gekregen. ze hadden een aanbieding op de site, vandaar dat ik weer bestelde. De aanbieding kon niet worden geleverd en de bestelling hadden ze eenzijdig gewijzigd. Ook kreeg ik verkeerde producten geleverd. Communicatie geen zeer moeilijk, waarop ik alles had terug gestuurd en mijn geld terug heb geclaimd. terug betalen is ook niet het sterkste punt van dit bedrijf en met tussenkomst van Trusted kopers bescherming na een dikke maand eindelijk mijn geld terug gekregen. Bij trusted laat het bedrijf voorkomen dat het direct terug was betaald, Dus al met al een zeer onbetrouwbaar bedrijf!

niet meer

wees eerlijk naar de klant, zorg dat klant verkeerde producten gewoon gratis kan retourneren en een betere klantenservice zou zeer aan te bevelen zijn. O ja en een vlotte terugbetaling!

Reactie Beerenonderkleding.nl:

Beste Jacob......, Uw review is door onze webshop www.beerenONDERKLEDING ontvangen op 5 juli.
Uw review is NIET bestemd voor onze webshop beerenONDERKLEDING gevestigd in Oirsbeek .
U heeft onze webshop met een ander webshop in Nederland verwisseld.
BeerenONDERKLEDING is tevens aangesloten bij webshop KEURMERK.Alle retouren worden tevens door mij Pierre persoonlijk in behandeling genomen en verwerkt.
Heeft u over mijn antwoord nog vragen dan kunt u bellen 0654747856. Ik sta u graag te woord.
Pierre Coenen/team beerenONDERKLEDING.

Score voor Beerenonderkleding.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee