9.5/10

Uitstekend! Snel, adequaat en volgens afspraak. Kunnen een hoop bedrijven nog van leren.

Bedrijf doet wat ze beloven. Bellen terug als ze niet direct bereikbaar zijn. Vriendelijk te woord gestaan en goede mondelinge informatie.

Arjan Woerden

In alle opzichten positief!

Snel antwoord op vragen en zeer snel geleverd en geplaatst. Enorm enthousiaste en gemotiveerde chauffeur/installateur!!

De buitenmaten van de boxtwin vermelden op de website.

Anneke

Topservice! Snelle reactie en bezorging. Boxtwin makkelijk te monteren met behulp van het filmpje op de website.

Snelle reactie en persoonlijk contact.

F Krenn

Vriendelijk en kordaat

Martijn

Goede informatie in de showroom gehad en prima service bij aflevering. Aardig, servicegericht personeel.
Ook zeer tevreden over de boxtwin, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Ingrid Van Haasterecht

Bed is zoals we besteld hebben. Persoonlijk vond ik de toon van jullie antwoord op mijn vraag of het een dag later bezorgd kon worden onvriendelijk zeker in ons geval omdat we in het buitenland wonen.

Bed is ok

Betere communicatie/ klantvriendelijkheid

Reactie Bedboxholland.nl:

Bedankt voor uw reactie, onze welgemeende excuses voor het eventuele ongemak.
Gelukkig is het achteraf goed opgelost.
Team BED BOX Holland

We hebben een hele goede ervaring. Na bezoeken van de website contact opgenomen om afspraak te plannen om bed 'live' te zien. Plezierig te woord gestaan, vlot een afspraak kunnen maken. Ook in de...

Duidelijk en eerlijk verhaal over mogelijkheden en onmogelijkheden bed en hoes en met betrekking tot advies matraskeuze.

Monique

Heel goed ,snel geleverd en bij levering een goede uitleg hoe het bed het beste naar boven gebracht kan worden .

Kwaliteit en goede uitleg dus zeer klant vriendelijk

Ga zo door

Goed advies en snelle levering. Bezorger was top!

Heldere website, mooi ontwerp en ern prettig bestel- en afleverproces.