M. Eyck

Fantastische service
Telefonisch gevraagd om door omstandigheden eerder te leveren .
Meteen op gereageerd en uitgevoerd
Dank je wel voor deze service

Peter Wijsman

Vanaf het eerste contact t/m levering is prima gegaan.

Duidelijke informatie en heldere afspraken !
Prima, nette en soepele aflevering aan huis.

Geen.

Lang gezocht, gewikt en gewogen wat voor deze kleine ruimte de beste oplossing zou zijn.

Dinsdag op internet gevonden, opgebeld, heldere uitleg gekregen, bestelling gedaan en afspraken gemaakt, donderdag afgeleverd en vakkundig geplaatst. Waar vind je dat nog?

Vriendelijk ontvangst in de showroom. Personeel neemt uitgebreid de tijd om je van informatie te voorzien. En snelle levering!

Uitstekend! Snel, adequaat en volgens afspraak. Kunnen een hoop bedrijven nog van leren.

Bedrijf doet wat ze beloven. Bellen terug als ze niet direct bereikbaar zijn. Vriendelijk te woord gestaan en goede mondelinge informatie.

Arjan Woerden

In alle opzichten positief!

Snel antwoord op vragen en zeer snel geleverd en geplaatst. Enorm enthousiaste en gemotiveerde chauffeur/installateur!!

De buitenmaten van de boxtwin vermelden op de website.

Anneke

Topservice! Snelle reactie en bezorging. Boxtwin makkelijk te monteren met behulp van het filmpje op de website.

Snelle reactie en persoonlijk contact.

F Krenn

Vriendelijk en kordaat

Martijn

Goede informatie in de showroom gehad en prima service bij aflevering. Aardig, servicegericht personeel.
Ook zeer tevreden over de boxtwin, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Ingrid Van Haasterecht

Bed is zoals we besteld hebben. Persoonlijk vond ik de toon van jullie antwoord op mijn vraag of het een dag later bezorgd kon worden onvriendelijk zeker in ons geval omdat we in het buitenland wonen.

Bed is ok

Betere communicatie/ klantvriendelijkheid

Reactie Bedboxholland.nl:

Bedankt voor uw reactie, onze welgemeende excuses voor het eventuele ongemak.
Gelukkig is het achteraf goed opgelost.
Team BED BOX Holland