Twigt

Vriendelijk en klantgericht

Duidelijkheid

Continueer deze service

Hele goede service

Zeer vriendelijk en goede service.

Ga zo door

Een mooi bed dat op erg correcte manier werd bezorgd.
Wij werden er blij van.

Aandachtige communicatie

In showroom actueel bed preseneteren

Professioneel

Enorm vriendelijk personeel en heel klantgericht

Service

Eline

Zeer fijn geholpen. Er wordt meegedacht en alles duidelijk uitgelegd. Levering ook vlot. Erg prettige ervaring met dit bedrijf!

Vriendelijk en goed geholpen aan telefoon. Komen afspraken na. Denken mee. Snelle levering op afgesproken tijd. En natuurlijk een mooie bedbox!

Fries

Een geweldig bedrijf waaraan anderen een voorbeeld zouden moeten nemen. Men communiceert uitstekend, komt afspraken na, snelle levering en uiterst vriendelijk. Onze Boxtwin had wat kuren; zonder... Een geweldig bedrijf waaraan anderen een voorbeeld zouden moeten nemen. Men communiceert uitstekend, komt afspraken na, snelle levering en uiterst vriendelijk. Onze Boxtwin had wat kuren; zonder enig probleem kregen we op korte termijn een geheel nieuw onderschuifbed geleverd. Een unicum in deze tijd waarin veel bedrijven ongeïnteresseerd met hun klanten omgaan.

Communicatie en levering.

Geen. Alles klopt bij Bedboxholland. Chapeau.

Zeer snelle dienstverlening en goede voorlichting mbt de keuze van de matrassen. Netjes op afgesproken tijd geleverd. Heel goed gevoel bij dit bedrijf gekregen.

Snelheid, advies, afspraak nakomen

Geen, bij volgend nieuw bed ook hier kijken.

Finisher2016

Ik was geruime tijd op zoek naar een praktische oplossing voor logees en kwam op de Boxtwin van Bed Box Holland. Na een quick look en een demonstratie in hun showroom in Uden was mijn keuze snel... Ik was geruime tijd op zoek naar een praktische oplossing voor logees en kwam op de Boxtwin van Bed Box Holland. Na een quick look en een demonstratie in hun showroom in Uden was mijn keuze snel gemaakt. Binnen drie werkdagen werd de Boxtwin bij mij geleverd en dan heb ik het wel over een snelle levering. Naast de Boxtwin verdient de chauffeur die hard heeft gewerkt een geweldige PLUIM!

Tijdens de demonstratie goed ingelicht over het product.

Wellicht bij een volgende bestelling.

Rene

Ben zelf in de showroom geweest, duidelijke uitleg gekregen van de eigenaar.

Deskundigheid en klantvriendelijkheid