sopkeuning

Bestelling vlot geleverd..

Om een goede beoordeling te geven moet ik meerdere producten bestellen..

BD Store Middelburg

Slecht geen service komen afspraken tot 2 keer toe niet na.

Mooie praatjes bij verkoop

Vd Luijster

JJ

Prima, duidelijk en snel

Duidelijkheid

Annelies

Duidelijke info op de website, goede prijs/kwaliteit verhouding en goeie service.

Ik had de producten redelijk snel nodig en omdat ik niet zeker was of ze op tijd geleverd konden worden heb ik de winkel gebeld. De betreffende medewerkster heeft vervolgens een notitie bij de order... Ik had de producten redelijk snel nodig en omdat ik niet zeker was of ze op tijd geleverd konden worden heb ik de winkel gebeld. De betreffende medewerkster heeft vervolgens een notitie bij de order geplaatst, zodat ze mij kon berichten wanneer de levertijd niet haalbaar bleek te zijn. Dit stelde mij gerust genoeg om af te wachten en inderdaad, de spullen kwamen op tijd. Dank voor de goede service!

Andre

Betrouwbaar, goede prijs/kwaliteit

Jocelyn

Ik had iets besteld wat op de site op voorraad was en vervolgens was dat noet het geval na bestelling. Heb 2 weken moeten wachten op de bestelling. En al die tijd stond ie op de site op... Ik had iets besteld wat op de site op voorraad was en vervolgens was dat noet het geval na bestelling. Heb 2 weken moeten wachten op de bestelling. En al die tijd stond ie op de site op voorraad......klein storing had ik daardoor.

Mooie spullen

e.sikkema

Goed en snel soms

goed verpakt

Jan Kruise

Goed ,alleen verkeerd bezorgd door dhl
Goed ,alleen verkeerd bezorgd door dhl
Pakje stond bij de buren terwijl we wel thuis waren. Nat het bestellen van de sokken kreeg ik een e-mail dat deze waren uitverkocht. Dit werd niet op de website vermeld

Ben Jongejan

Goed , maar niet helemaal zoals product beschreven

Verzending