Nico

Levert snel

snelle levering

Frans

Goed/ uitstekend

Klant gericht staat de klant netjes te woord en wordt actie ondernomen en respons op bestelling was goed ga door zo

J van kippersluis

Laks met levering schoenen

Asdortiment

Alice hoogtad

Mooi assortiment en super klantvriendelijk!

Snelle levering. Heel klantvriendelijk.

Jan

Zeer positieve ervaring. Niet alle bestelde artikelen waren op voorraad en men nam direct contact op om te vragen hoe ik wenste dat de bestelling werd afgehandeld.

Werken proactief en klantgericht.

Lukas Beuving

Ik ben erg tevreden, maar er is een probleempje. Ik heb Parkinson en ik kon tot voor kort geen sokken aan mijn voeten verdragen. Alle soorten sokken die je kunt vinden op internet heb ik geprobeerd... Ik ben erg tevreden, maar er is een probleempje. Ik heb Parkinson en ik kon tot voor kort geen sokken aan mijn voeten verdragen. Alle soorten sokken die je kunt vinden op internet heb ik geprobeerd dat heeft de nodige euro's gekost. Tot dat ik deze leger-sokken zag, die kende ik nog (lichting 80-2).
Nu het probleem: dan sokken slijten erg snel er schijnt sprake te zijn van een productie fout, maar de sokken zijn nog steeds slijtage gevoelig. Gelukkig slijten de sokken sneller dan ikzelf.

BDstore komt haar afspraken na. En reageert adequaat op eventuele problemen/

Reuver

Helemaal goed.

Alternatief ankerlood, alleen jammer dat alle onderkant groen zijn, in plaats van elk gewicht een andere kleur.

Irene Westerhof

Goede ervaring

Snel schakelen en oplossingen

Wim Dekker

Prima voor de eerste keer.

Snel geleverde Ecco track schoenen tegen de laagste prijs.

Dirk Hens

Mijn eerste bestelling in deze shop.
Product was niet op voorraad, maar ik werd hiervan snel op de hoogte gebracht wanneer de vermoedelijke levertijd zou plaatsvinden.
Toen het product...
Mijn eerste bestelling in deze shop.
Toen het product bij hun toekwam werd ik ervan op de hoogte gebracht en is het onmiddellijk verzonden.

Goede communicatie.
Eerlijke prijzen.