Jeroen

Goed materiaal tegen een redelijke prijs

Vriendelijk personeel

Jawo

Snelle levering. Behulpzaam en vriendelijk personeel

Goede kwaliteit en redelijke prijs.

D

Vriendelijk personeel, hout was helaas nat en krom

Vriendelijk personeel

Reactie Bax Hout Terheijden:

Beste,
Helaas om te vernemen dat u niet tevreden bent geweest over de partij douglashout.
Beste,
100% van onze voorraad Douglas ligt overdekt en dus droog. Normaliter hadden we uw bestelling gepakt vanuit droge opslag zodra u hier was komen afhalen. De opslag is efficiënt ingericht waardoor dit altijd snel kan verlopen.
Door Covid 19 maatregelen van de overheid zijn we gedwongen nu anders te werken en alles vooraf klaar te zetten. De overdekte opslag voor klaar gezette bestellingen is nu te klein geweest. Een gedeelte van de bestellingen heeft tijdelijk buiten gestaan in vochtige omstandigheden. Waaronder ook uw bestelling. De ervaring leert dat het hout snel opdroogt binnen 1-2 dagen waardoor dit niet direct tot problemen hoeft te leiden. De ribben die u af heeft genomen kunnen een kromming hebben maar zijn in het werk goed te "dwingen".
U had de bestelling op dat moment kunnen weigeren of we hadden een aantal artikelen op dat moment voor u om kunnen ruilen als u het toen ter sprake had gebracht.
We hopen dat het eindresultaat uiteindelijk toch naar tevredenheid is geweest.
Inmiddels zijn we aan aanpassingen bezig dat er meer afhaalbestellingen droog kunnen worden opgeslagen in afwachting van afhaalmoment.

Raymond van de Looi

Je wordt snel en vakkundig geholpen

Klant vriendelijkheid

Leon

Prima service, goede kwaliteit hout en snel geleverd.

Snelle levering, goede kwaliteit

Bart de Kock

Ik kom er al bijna 25 jaar, veel hout gehaald, alleen nooit gebruikt voor de vloer ?. Allerlei kasten, de keuken, het toiletmeubilair, twee grote hanglampen 2 meter en 5 meter lang) en van alles... Ik kom er al bijna 25 jaar, veel hout gehaald, alleen nooit gebruikt voor de vloer ?. Allerlei kasten, de keuken, het toiletmeubilair, twee grote hanglampen 2 meter en 5 meter lang) en van alles meer gemaakt van hun hout. De ‘oude’ generatie broers was zeer hulpvaardig en Brabants gezellig. Inmiddels is het bedrijf overgenomen door de kinderen en is professionalisering ingezet. Mooi bedrijf.

Vriendelijk, zakelijk en hulpvaardig, veel keuze in hout.

Langen

Bestelling ging goed, alleen het afstemmen van levering was minder later geleverd dan afspraak, dus je zit te wachten.

als je bij jullie hout komt halen, zijn de mensen behulpzaam

Vesseur Tuinen

Mooie product.

Vriendelijke mensen

Richard-Jan Roks

Snelle levering, uitstekende prijs/kwaliteit en gewoon goed hout!

Particulier

Komen hun afspraken goed na

Betalen bij levering, hierdoor loop je niet het gevaar opgelicht te worden