D

Vriendelijk personeel, hout was helaas nat en krom

Vriendelijk personeel

Reactie Bax Hout Terheijden:

Beste,
Helaas om te vernemen dat u niet tevreden bent geweest over de partij douglashout.
100% van onze voorraad Douglas ligt overdekt en dus droog. Normaliter hadden we uw bestelling gepakt vanuit droge opslag zodra u hier was komen afhalen. De opslag is efficiënt ingericht waardoor dit altijd snel kan verlopen.
Door Covid 19 maatregelen van de overheid zijn we gedwongen nu anders te werken en alles vooraf klaar te zetten. De overdekte opslag voor klaar gezette bestellingen is nu te klein geweest. Een gedeelte van de bestellingen heeft tijdelijk buiten gestaan in vochtige omstandigheden. Waaronder ook uw bestelling. De ervaring leert dat het hout snel opdroogt binnen 1-2 dagen waardoor dit niet direct tot problemen hoeft te leiden. De ribben die u af heeft genomen kunnen een kromming hebben maar zijn in het werk goed te "dwingen".
U had de bestelling op dat moment kunnen weigeren of we hadden een aantal artikelen op dat moment voor u om kunnen ruilen als u het toen ter sprake had gebracht.
We hopen dat het eindresultaat uiteindelijk toch naar tevredenheid is geweest.
Inmiddels zijn we aan aanpassingen bezig dat er meer afhaalbestellingen droog kunnen worden opgeslagen in afwachting van afhaalmoment.

Score voor Bax Hout Terheijden: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Douglas planken en balken