Jan Ceulemans

De klantendienst bij “Baumsport” is zijn naam echt waard! Ik had de mogelijkheid om mijn product (skis) bij 5 verschillende websites aan te kopen. Maar ik had nog een vraag die ik via hun... De klantendienst bij “Baumsport” is zijn naam echt waard! Ik had de mogelijkheid om mijn product (skis) bij 5 verschillende websites aan te kopen. Maar ik had nog een vraag die ik via hun respectievelijke klantendiensten had ingediend. Bij “Baumsport” kreeg ik direct een antwoord, bij de andere 2 de dag nadien en bij de overige heb ik nooit een reactie mogen ontvangen. Bovendien was “Baumsport” nog de goedkoopste voor dezelfde kwaliteit, dus mijn keuze was snel gemaakt. Ook de snelheid van bezorging is indrukwekkend. S’avonds besteld en de dag nadien op de middag (in België) reeds geleverd, top! Ah ja, na de verkoop had ik nog een vraag en ook dan kreeg ik direct een antwoord terug. Hier is een zeer tevreden klant en mijn volgende aankoop zal zeer zeker opnieuw bij “Baumsport” zijn!

Beloftes die worden nageleefd!

géén

Ans Kampstra

👍👍

👍👍

🙏🙏

Stephan

Snel en betrouwbaar. Leveren kwaliteitsproducten.

Betrouwbaar

Willem

Hele goede ervaring en met plezier de aankoop gedaan.

Terzake kundig. Zij weten waarover zij het hebben. Open en eerlijk advies. Bijvoorbeeld niet het duurste willen verkopen als een goedkoper alternatief beter past.

Nee

Caroline

Goede sale, goede collectie

Goede sale

Jos Vermeulen

Scherpe prijzen en snelle levering. Goede merken en makkelijke retourzending.

Snelle levering.

Geen.

M. Scheiberlich

Voor het eerst besteld en snel geleverd

Goed overzichtelijk